voet fetish

  • 14 May 2018
  • 4 reacties
  • 858 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik ben een jongen van 20 en ik weet zeker dat ik een voet fetish heb, dit heb ik al sinds mijn 10e, wat het rare bij mij is, is dat ik op meisjes val, maar jongens voeten opwindend vind, de geur en hoe ze er uit zien, word ik gewoon blij van, geil kan ik het niet noemen, het masseren (wat ik overginds erg goed kan) vind ik gewoon lekker, het schoonlikken van vieze voeten vind ik ook lekker, maar ik krijg er geen stijve van ofz, ik begrijp het zelf niet meer, ik vind het fijn om iemand te verwennen, en dat ik die geur van een voet als beloning krijg ofz. Alleen heb ik het tot nu toe maar met 1 vriend van me gedaan, hij doet aan skaten dus zijn voeten stinken wel na een lange dag in het skatepark.

Alleen heb ik het gevoel dat hij genoeg heeft van het fijt dat ik altijd aan zijn voeten zit te ruiken en te likken, het is ditto bij mij, hij is een te goeie vriend voor me om hem te verliezen aan zoiets als dit, echt dom eigenlijk.
Maar waar mijn vraag uiteindelijk naar toe ging is, zijn er plekken in Nederland of andere forums voor mensen met een voet fetish? Zo ja welke zijn dat, want zou het super vet vinden om iemand die het zelfde heeft als ik, lekker te verwennen, in alle opzichten 😉 ik zelf weet zeker dat ik hetro ben, maar vind het helemaal niet erg om het te doen bij iemand die gay is.
love naar everybody
kan je me zeggen wat je van dit krom/stom verhaal vind?
Wat is er mis met me XD ?
help

Hoor graag van jullie
X
Hulpzaam1

4 reacties

Als je 20 bent hoor je niet op dit forum te zitten
Hoi Hulpzaam1,

Je bent inderdaad 20 en dus te oud maar ik zal toch maar een antwoord geven.

Je wilt dus graag een website waar je anderen kunt ontmoeten die ook een voeten fetish hebben, helaas mag je alleen geen andere websites delen, buiten informatieve om dus sites kunnen we je helaas niet geven. Maar misschien ben je in de wieg gelegd voor een baan als pedicure.

Groetjes, 360popescope
Badge +2
Beste forumgebruikers,

Het forum is inderdaad tot en met 18 jaar. Hulpzaam1 kan daarom geen berichten meer posten.
Aangezien de inhoud van dit topic ook interessant kan zijn voor andere forumgebruikers wordt dit topic niet gesloten.

Groetjes,
Pauline (de Kindertelefoon)

Reageer