Beantwoord

Voel me altijd raar als ik na het masturberen beneden kom en weet niet of mijn ouders het doorhebben

  • 12 January 2020
  • 3 reacties
  • 2769 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dus altijd als ik zegmaar beneden kom na het aftrekken (14 jaar jongen) heb ik het idee dat mijn ouders weten dat ik het net heb gedaan. En ik twijfel ook altijd of mijn ouders het ruiken als ze mijn kamer binnenkomen.  Welke ervaringen hebben jullie hiermee of wat zouden jullie doen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 January 2020, 17:42

Bekijk origineel

3 reacties

Waarschijnlijk weten je ouders dat je aftrekt. Ik ben zeker dat de mijne het weten.

Badge

 

@jaaaa

Hey jongen,

 

IK weet niet hoe het bij jou thuis is.. Nou bij mijn pleegvader huis is alles open en vrij bespreekbaar .

Soms vertel ik dat ik het ga doen op mijn kamer of dat ik het net gedaan had. Korte Reacties pleegpa.. goed bezig man.

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 9 )

 

 

Hi jaaaa,

hmmm, hahaha, ja dan kom je van je slaapkamer de woonkamer binnen. Onderweg heb je nog ff gecheckt of je piemel goed zit en niet te veel opvalt. Je doet extra 'normaal’ zodat het juist anderen opvalt en ploft op de bank. Je vader kijkt ipv naar de tv ineens naar jou en je moeder trekt ook zo'n gezicht van ‘is er iets’. 

 

Niemand van je familie, die ook maar één seconde denkt van 'die heeft zich net afgetrokken', maar jij denkt 'ze zien het'. Ik moet ff iets zeggen om die dodelijke stilte te breken. Maar wat, hmm, iets over mn huiswerk of het weer. Uhm, je doet ff je hand zo naar je mond/neus (zo'n soort denkhouding) en je ruikt zelf nog je sperma en je schiet helemaal in de stress.

 

‘Nu ben ik erbij’, denk je, ik zeg maar gauw dat hun vroeger ook jong zijn geweest. das altijd een goed excuus. En verder zeg je ‘ik ben niet de enige hoor.’

 

Nu snapt je vader het helemaal niet meer en denkt ‘ok, ik kijk wel verder tv’ en je moeder zucht nog eens en zegt vertwijfeld 'ja, wij zijn ook jong geweest. Maar wat bedoel je er mee te zeggen dan?’

 

Nu ben je pas echt in de problemen. Je moet nu uitleggen waarom je dat gezegd hebt. Ze hadden nog niks in de gaten, maar alle aandacht is ineens nu op jou gevestigd.

 

Tsja, het valt allemaal niet mee. Of ik die situatie herken? Ja en nee. 

Ik maak me er niet (meer) druk om. Waarschijnlijk hebben ze niet elke keer dat je beneden komt die gedachten en mochten ze het wel een keertje denken, nou ja 'so what’. Ze zijn zelf ook jong geweest, dus…

 

Tis wel zo dat ik soms bij één van mn broer(tje)s op de kamer kom en denk 'wtf, wat een lucht, hahaha'.

Dus ja, soms is het wel handig om ff een raampje open te zetten of een beetje deo te spuiten, maar niet iets om je echt druk over te maken. Geniet er van. Oh ja, je kunt beter niet elke keer klaarkomen in diezelfde onderbroek en die bewaren op een plek waar je moeder nooit zal gaan kijken, dus niet onder je bed hè, die fout maakt iedereen. Bij mij bleef die onderbroek een keertje aan de stofzuigerstangslangding hangen toen mama ff onder mn bed ging stofzuigen. 

Surprise, surprise.

 

Nou ja, dan heb je iig iets om over te praten of je gaat ff stilletjes de kamer uit en een paar uur rondjes fietsen en dan weer thuiskomen en doen alsof er niks aan de hand is.

 

Meestal sparen ze je dan wel, door geen lastige vragen te stellen of je moeder zegt de volgende dag ‘guess what, ik heb je rukonderbroek ff in de was gedaan. Nu is die weer helemaal fris en schoon. Ik heb 'm op je nachtkastje gelegd, dan kun je er makkelijk bij’

Hoera….

Het leven als puber is gewoon best zwaar soms. Gelukkig kan je af en toe ff rukken om je te bevrijden van al die nare gedachten…..

Oh k*t, je bent in een vicieuze cirkel terecht gekomen, net als ik.

Ach ja, gewoon doorgaan, das het beste. Het voelt iig lekker op dat moment en das ook wat waard, toch?

 

Groetjes,

M&M's

Reageer