Vraag

vingeren voorwerpen

  • 27 November 2019
  • 14 reacties
  • 2559 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 13 en vinger wel eens. Het strelen enzo heeft bijna geen effect bij mij maar als ik iets in mijn vagina doe voelt het heerlijk. Ik heb het al met meerdere dingen gedaan bijv. Make-up kwast achterkant. Achterkant van tandenborstel. Achterkant van haarborstel. Alleen nu wil ik naar iets anders overstappen. Weten jullie iets wat ik dan nog kan? Pls laat het weten!🥴🥰😍


14 reacties

een dildo?

Everything’s a dildo if you’re brave enough.

een dildo?

Dat gaat dus moeilijk want dan komen men ouders der achter🥴😳

Misschien moet je een keer proberen iemand te vinden die het voor je doet hoeft geeneend een jongenbte zijn die je neukt maar gewoon jou vingert of een meid

Reputatie 5
Badge +3

Soms wil je er wat in… maar als je jezelf met filmpjes kijken geil maakt is rondjes draaien over je bovenkant van je vagina al voldoende :)

als je in enschede woont kan ik helpen:grinning:

 

als je in enschede woont kan ik helpen:grinning:

 

Nee woon niet in Enschede 😅🥴

Reputatie 5
Badge +3

als je in enschede woont kan ik helpen:grinning:

 

Nee woon niet in Enschede 😅🥴

Heb je al wat gevonden waar mee het fijner is?

Reputatie 1
Badge +3

wat dacht je van een groente

Gebruik alsjeblieft geen dingen die daarvoor niet bedoeld zijn.
Dat is niet zo veilig en al helemaal niet hygeïnisch.

Gebruik alsjeblieft geen dingen die daarvoor niet bedoeld zijn.
Dat is niet zo veilig en al helemaal niet hygeïnisch.

ik sluit me aan bij MensPersoon

Reputatie 1
Badge +3

ik neem het terug ik zo gewoon een dildo kopen en hem goed verstoppen en als je ouders hem vinden dan zou ik gewoon eerlijk zijn

wat dacht je van een groente

 

Hallo Its ya girl :)

Ik sluit me aan bij Menspersoon maar als je echt een paar tips wil. Je kan een elektrische tandenborstel gebruiken maar dan wel eerst goed schoonmaken voor de hygiene.  Je kan ook een seksspeeltje zoals een vibrator kopen voor trillingen in je vagina, als je ouders het vinden kun je altijd eerlijk zijn of zeggen dat je het als een cadeau aan een van je vriendinnen wil geven voor een of andere verjaardag.

-Dr8gon99

Reputatie 5
Badge +3

Hallo Its ya girl :)

Ik sluit me aan bij Menspersoon maar als je echt een paar tips wil. Je kan een elektrische tandenborstel gebruiken maar dan wel eerst goed schoonmaken voor de hygiene.  Je kan ook een seksspeeltje zoals een vibrator kopen voor trillingen in je vagina, als je ouders het vinden kun je altijd eerlijk zijn of zeggen dat je het als een cadeau aan een van je vriendinnen wil geven voor een of andere verjaardag.

-Dr8gon99

Hmm cadeau aan je vriendinnen…

uitgepakt en wel in je “nachtkastje”

 

hoi mam ik wilde em eerst uitproberen, ik wil wel weten of ik goed spul cadeau geef 😂

Reageer