vingeren voor slapen gaan

  • 14 August 2013
  • 22 reacties
  • 36392 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hey ik vinger mij best vaak voor het slapen gaan ' doen meer meisjes dit
hoe vingeren jullie het liefst in bed op je rug of buik met je slipje aan of naakt ' en hoe begin je
en gebruik je ook hulpmiddelen zoals een electr tanddenborstel of achterkant pen


graag jullie reactie's


groetjes troetelbeertjes

22 reacties

heey troetelbeertje
het is best normaal voor een meisje dat ze zich af en toe vingert
niks ergs aan!!!
ik vind dat je moet vingeren op je eigen manier wat jij fijn vind
je kan altijd met mij praten xxx
Heehee,
Ik doe het ook atijd voor het slapen gaan, dat vind ik echt lekker.Maar wat bedeoel je met achterkant pen? Die manier had ik nog nooit gehoord

xx
je kan met de achterkant van de pen van alles doen misschien is het leuk om een keer te proberen ik zelf doe het altijd met 2 vingers dat vind ik erg fijn ik doe het meestal op mijn rug en hoe doen jullie het??
hee
Is niks raars aan hoor, ik doe het ook.
Hulpmiddelen zijn handig ja, soms is het ook lekker om iets ''ronds'' over je clit te laten rollen ;)

@linnie
de 8erkant van een pen in je vagina steken 😉
ik doe het ook altijd voor het slapen gaan
en lig altijd op me rug naakt met me knieen omhoog en me benen wijd..
dat vindt ik een makkelijke houding.
meestal vinger ik me en wrijf ik over me clitje...
maar ik heb ook een keer een tandenborstelgebruikt en dat vond ik echt fk lekker,
toen ik hem op me clit zette begon ik meteen te trillen en daarna ben ik voor de 1ste keer spuitend klaargekomen (squarten)..
en het was zo lekker..
ik kom alleen niet snel klaar door alleen vingeren en wrijven dus wil ik binnekort nog een keer met de tandenborstel doen...

groetjes ...iemandje
en trouwens wat voor pen gebruiken julie dan?
Hoi allemaal,

De Kindertelefoon raadt het sterk af om dingen in je vagina in te brengen. Dit kan je vagina van binnen beschadigen.

Groeten,
Miralda (Kindertelefoon)
Ondanks het feit dat ik een relatie heb vind ik het ook fijn om af en toe mezelf te bevredigen voordat ik ga slapen.... Denk niet dat dat zo raar is. Het feit dat tijdens een orgasme al je spieren loslaten geeft gewoon veel ontspanning. 

Ik ben alleen wel van mening dat het gebruik van tandenborstels/pennen of andere voorwerpen niet heel goed zijn voor je vagina. Je vagina is en blijft immers erg kwetsbaar. Daarom gebruik ik gewooon een vibrator. Als je zoiets niet hebt zou ik de douchekop aan willen raden 😉
dat van die tandenborstel is er niet in, maar OP je clitoris. 
of net over je clitoris je moet het zien als een soort van viborator maar dan anders 
Ik vinger mezelf ook elke avond in bed op mn buik met pyjama aan en gwn mn hand in mn broekje en dan flink bewegen onder mn clitorus en hup n heerlijk gevoel maar t duurt meestal wel n paar minuten kom ik klaar niet in 1 keer ofzo zoals veel meiden zeggen...
Badge
Hey hey ik vinger mij best vaak voor het slapen gaan ' doen meer meisjes dit
hoe vingeren jullie het liefst in bed op je rug of buik met je slipje aan of naakt ' en hoe begin je
en gebruik je ook hulpmiddelen zoals een electr tanddenborstel of achterkant pen


graag jullie reactie's


groetjes troetelbeertjes

Hey! Ik doe het ook voor het slapen! Ik lig op mijn buik en doe mijn onderbroek iets naar beneden en ik gebruik de achterkant van een tandenborstel

Xx
Badge

Ikk! gewoon hand in mijn onderbroek :) met mijn vingers 

je kan meisjes super onzeker maken als ze dat willen doen doen ze dat lekker, als ze een vuurtoren erin willen steken doen ze dat toch lekker en wie ben jij hun te vertellen dat ze dat niet mogen doen, komop zeg gedraag je man k trek me bijna iedere dag af, problemen mee?

EnD 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2

Ik vinger mijzelf wel vaker alleen het lijkt of ik mij clit ni kan vinden ofzo- 

 

ik voel wel een soort bolletje maar t voelt niet echt lekker ofzo.

 

is er iets waardoor ik kan weten of ik hem gevonden heb of en wat ik moet doen om het lekker te laten voelen?

Ik vinger mijzelf wel vaker alleen het lijkt of ik mij clit ni kan vinden ofzo- 

 

ik voel wel een soort bolletje maar t voelt niet echt lekker ofzo.

 

is er iets waardoor ik kan weten of ik hem gevonden heb of en wat ik moet doen om het lekker te laten voelen?

Heyyy, (k ben jongen van 14 jaar) zover k weet zit je clit beetje bovenaan tussen schaamlippen het is een klein bolletje ja (srry als raar is omdat k een jongen ben maar probeer te helpen :))

Ik vinger mijzelf wel vaker alleen het lijkt of ik mij clit ni kan vinden ofzo- 

 

ik voel wel een soort bolletje maar t voelt niet echt lekker ofzo.

 

is er iets waardoor ik kan weten of ik hem gevonden heb of en wat ik moet doen om het lekker te laten voelen?

K heb gehoord en gelezen dat het vgm gwn lekker voelt als je hem beetje wrijft of ermee speelt, zelf beetje experimenteren geld zelfde voor jongens, alle jongens vinden weer wat anders lekker 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi hoi 

Ben 13 jaar en doe het vaak voort slapen gaan dan val je het lekkerst in slaap ook 

Ik heb sindskort een vibo gekocht via internet echt super en lig naakt op m'n rug op bed benen wijd en dan met die vibo over m'n clit en soms erin 

En soms vinger ik gewoon zonder vibo beetje afwisseling

 

Badge

Heyy,

Het is helemaal niet raar. Ik doe het zelf ook.  Je moet doen wat jij fijn vindt. Ik doe het op me rug maar dat ben ik. Ik heb geen slipje of iets er bij aan, want het is voor mijn gevoel fijner als je vrij bent. Ik gebruik verder geen hulpmiddelen. 

Hopelijk heb je hier iets aan.

Badge

Hey, ik ben eigenlijk net begonnen met vingeren, maar vaak voel ik niks en kom ik niet klaar. Wat kan miss helpen?

Badge

(ik gebruik liever geen hulpmiddelen

-onnodige quote verwijderd-

Hey, probeer beetje over je clit te wrijven en jezelf geil te maken, over je clit wrijven stimuleer je jezelf om klaar te komen ;)

Reageer