Vraag

Vingeren ->vertel me jouw routine

  • 30 December 2016
  • 4 reacties
  • 1811 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Okay dus wat mijn vraag is is dat jullie je ''routine '' vertelt over hoe jij begint let vingeren wat je ervoor doet en erna hoe jij klaarkomt etc... Ik vindt dit interresant want dan kan ik kijken of ik dat ook lekker vindt lekker experimenteren !

4 reacties

Heei stilmaaraanwezig,

1. Over mn clit en mn ingang wrijven totdat ik klaarkom;). Daarna mn lichaam masseren ofzo 🙂.
2. 2 vingers die m'n g-spot stimuleren en dan ga ik squirten;).
3. Met de douchekop op mn clit en dan heerlijk snel klaarkomen.

Succes ermee:)
Groetjes X
Reputatie 3
Badge +3
ik begin aan mijn borsten te voelen dan kleed ik mij langzaam uit en streel ik mij zelf ik begin rustig met Clit te stimuleren ik pak wat speeksel en ga steeds dieper er in als ik daar dat klaar kom heb ik een geheime la in mijn nachtkastje daar zit dan een dildo in en een butplug met die dildo ga ik dan spelen en alles lik ik dan af en ga dan douchen en clit weer stimerllern
Badge

Douche: stap ik in de douche en dan ga ik gwn eerst haren wassen enz dan ga ik over m. Borsten strelen enz. Dan ga ik erin.

bed: na het nerflxien ga ik gewoon vingeren

Ik voel me op een gegeven moment gwn een beetje opgewonden en dan ga ik eerst dingen lezen waar ik opgewonden van word en dan lik ik mn vingers nat en ga ik gaan mn clit daar wijf ik dan de hele tijd over en dan kom ik klaar want ik vind het niet zo chill om er echt in te gaan. En als ik het onder de douch doe ga ik eerst terwijl ik mn haren was enzo mezelf een beetje opwinden met geile gedachtes en dan ga ik met de douchekop op mn cljt en soms massagestand en dan ga ik meestal zitten omdat ik door het lekkere gevoel echt niet kan blijven staan en dan kom ik klaar en dat is super nice. Als ik klaar ben geniet ik gwn nog een beetje na

Reageer