Vraag

vingeren op vakantie

  • 16 July 2020
  • 9 reacties
  • 2671 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Sinds kort vinger ik bijna iedere dag voor ik ga slapen. Het voelt gewoon als een soort behoefte. Maar ik ga morgen op vakantie met een vriendin en dan liggen we de hele week in hetzelfde tentje. Ik heb echt geen idee hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Ik kan het ook niet onopvallend doen  want ik kreun er altijd een beetje bij en doe mn ogen dicht. Iemand tips?


9 reacties

Reputatie 1
Badge

Ga nog even “douchen”. Als je de douche aanzet kan niemand je horen. Je kan ook gewoon onder de douche gaan staan als je dat lekker vind. Kan je jezelf ook afspoelen als je klaar bent gekomen. 
 

ik hoop dat je hier iets mee kan. Succes 

Badge

Hoi, misschien als je alleen met je vriendin gaat dat je het samen kan doen. Alleen wel zonder kreunen😉

Nee sorry ik ga het niet samen doen, maar wel bedankt voor andwoord

Als je close ben met je vriendin en je allebei wel dezelfde leeftijd zitten kan je het misschien gewoon vertellen, en misschien wel zelf het iets leuker maken en het samen doen. 

Ik weet niet hoor, maar als jullie het allebei goed vinden dan zou ik het doen.

 

Reputatie 3
Badge +4

hey, annoniemm 

 

zola’s hierboven gezicht is douch een optie en het samen doen. maar jij zecht dat je dat niet wil oké dan doe je dat ni. ik heb nog wel ideetje. je kan als je wil midden in de nacht als je vriendin slaapt naar de douches en wc lopen en het daar doen als er toch niemand meer wakker is is er ook niemand die je hoort. en anders gwn voor een nachtje ophouden

 

veel suc6

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 2
Badge +1

Onder dedouche

Ga de douche in en ga het daar doen

Hey,

Je kan het samen doen met je vriendin, ik denk namelijk dat zij met hetzelfde probleem zit. Ook kun je wachten tot ze slaapt en het dan doen, en proberen het gekreun in te houden. Ook kun je een andere plek zoeken om het te doen zoals douche of WC, of misschien is er een andere plek waar je alleen bent. Succes nog!

Reputatie 1
Badge +2

Ga elke avond douchen en vingeren .

Of als zij heel diep slaapt en jij minder geluiden maakt kan ook en het is maar een week dus effe minderen en thuis losgaan

 

 

Reageer