vingeren?of toch niet?

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een meisje van 12 en denk vaak aan vingeren als ik in bed lig. ik zou het heel graag uitproberen maar be bang dat mijn ouders er op gegeven moment achter komen en ik ze dan echt nooit meer zou durven aankijken.vooral omdat alles wat ik stiekem doe,want mijn moeder komt er altijd achter. ik fantaseer er best wel vaak over. zou ik het wel doen of toch niet???

25 reacties

heeft iemand misschien ook tips???
Als je bang bent dat je ouders erachter komen, kun je het misschien een keer proberen als je alleen thuis bent?
Het blijft natuurlijk je eigen keuze of je wilt vingeren of niet. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png
Als je bang bent dat je ouders erachter komen, kun je het misschien een keer proberen als je alleen thuis bent?
Het blijft natuurlijk je eigen keuze of je wilt vingeren of niet. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png

dankjewel voor je tip!!!
Dat heb ik ook ik wil het ook maar ben bang dat iemand het ziet ofzo
Doe het dan onder de douche dan ben je tenminste alleen of doe het als niemand thuis is

Xxx ik hoop dat ik je geholpen heb
Gewoon doen! Doe het 's avonds als je gaat slapen onder de douche ofzo of naakt in bed gewoon doen:)
Ik doe het ook het is heel erg fijn als je eraan went
X

doe het gewoon even kort, en stil, als je ouders naar boven komen trek je gwn snel je onderbroek omhoog:)
Ik heb het net gedaan onder de duche het was echt fijn als je niet wikt doe het niet als je wel wilt doe gewoon! Xx
um... ik doe het niet sorry? maar als je het echt fijn vind moet je het gewoon doen, ik zou lekker in de douche gaan of onder me dekens zitten.
maarnee... uh ik heb der nooit bij stil gestaan om't ook echtg te doen....
je moet er zelf achterkomen of je het lekker vind je kan jezelf vingeren maar je kan je ook laten vingeren .
en je hoeft je onderbroek niet uit te doen je kan ook gewoon met je hand in je broekk .
Ik heb dat ook een beetje sins een par weken denk er ik wat aan ofzo. Omdat ik ook niet erg ver zegmaar ben niet ongesteld ofechte boobies weetjewel.
Ik las net deze tips maar dat vind ik echt wel eng weet je wel.
mischien gewoon beginnen met onder de douce de douchekop op een harde straal te zetten (denk dat ik dat doe)Of met je daarondertje op een knuffel?
-onder de douche, dan ben je alleen
-in bed, dan valt het niet op aangezien er dekens overheen liggen
-als je alleen thuis bent.
bedankt voor de tips!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/biggrin.png nog even tussendoor: veel meisjes die net niet durven vingeren word ook geadviseerd om het misschien door een ander te laten doen.ik vind mezelf er nogal jong voor.de eerste keermet een ander(ookal is het misschien alleen vingeren) wil ik niet al te vroeg meemaken.ik denk dat ik er anders spijt van ga krijgen.niet dat ik er nu nog niet aan toe ben,maar de enige jongen die ik ken waarvan ik het zou goedkeuren als ik door hem gevingerd zou worden heeft al een ''vriendin''.http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.pngals iemand nog een tip heeft,ik heb ze nog steeds nodig voor mijn kennis over vingeren uit te breiden!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.pngsorry voor mijn langdradige gelul,ik ben een extreme kletskous. groetjes,
geheimpje123
Goedzo dat je andere jou niet laat vingeren! Je bent.nog.jong en.speel nog maar eerst met jezelf:)
een vraagje.
Een van mijn schaamlippen is groter dan de ander, is dat erg of is dat gewoon niks?
Doe de deur van je kamer gewoon dicht als je bang bent voor je ouders? Of doe het op een moment dat je weet dat ze niet naar boven komen omdat ze bijvoorbeeld een spannende film aan het kijken zijn.
je kunt het ook op de wc doen, dan doe je de wc deur op slot, en dan kun je gewoon rustig vingeren.
& onder de douche.
nog iets wat lekker is: als je al gevingert hebt, is je vagina wijt, dan kun je verder vingeren met een paar wattenstaafjes, dat doe ik ook altijd!

x
Hallo itsmex en forumgebruikers die dit topic lezen,

Jezelf vingeren met wattenstaafjes is niet hygienisch. Dus wij van de kindertelefoon raden dat af.
Er worden veel andere manieren benoemd die jullie beter kunnen proberen.

Voor meer vragen hierover kunnen jullie het beste de kindertelefoon bellen of met ons komen chatten!

Doei,

Eva, de Kindertelefoon.
Hallo itsmex en forumgebruikers die dit topic lezen,

Jezelf vingeren met wattenstaafjes is niet hygienisch. Dus wij van de kindertelefoon raden dat af.
Er worden veel andere manieren benoemd die jullie beter kunnen proberen.

Doei,

Eva, de Kindertelefoon.

hoezo is dat niet hygienisch?
als je toch een schoon wattenstaafje gebruikt?
en wat kunnen de gevolgen zijn?
een vraagje.
Een van mijn schaamlippen is groter dan de ander, is dat erg of is dat gewoon niks?

Heb het er even over met je moeder, ook al is het heel beschamend. Ik had zoiets ook, maar het helpt als je het er met iemand over hebt want dan kan je even kijken wat je wilt. Er zijn operaties voor, daar moet je minstens 16 jaar (volgens mij) voor zijn, maar het is zeker niet een 'ziekte' ofzo.
Goodluck! X
Whoepsie, ik moet echt beter kijken naar de plaatsdatum... 4 jaar geleden is een beetje te veel geloof ik XD. My bad!
Ik ben 10 en ik vinger ook.. Ik heb het mijn ouders ook niet vertelt want ja.. Ik ben nog ontzettend jong. Maar ik zou het uitproberen, het is best 'fijn'
Even wrijven op het toilet, hierdoor zou je een bepaald gevoel kunnen krijgen. Zoja: plan een mooie avond. Zonee: wacht totdat je er klaar voor bent.

Reageer