Vingeren met vriendinnen op sleepover

  • 28 March 2015
  • 9 reacties
  • 29297 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai iedereen,

Gisteren was er een sleepover bij een paar vriendinnen van mij, en we waren wat aant het praten, en het begon plots over seks en vriendjes te gaan, nu ieder van ons heeft een vriendje of toch al seks gehad.

We waren met 4 meiden en zijn op een bepaald moment toch redelijk geil geworden van over al die seks te praten, we hadden ook een beetje gedronken. en van grapjes maken over hoe het zou zijn moesten wij meiden eens met elkaar seks hebben.

Toen het licht uit was en wa allemaal in bed waren (groot bed, dus allemaal samen)

Begon 1 vd 4 meisjes zich eerst stiekem te vingeren, maar ze begon steeds vlugger en luider te ademen, wat behoorlijk geil was ! het kwam nu zo ver dat we eerst samen lagen te vingeren, waar op zich niks verkeerd met is. maar van het een kwam het ander, en we hebben elkaar liggen vingeren en kussen, en zelfs speeltjes gebruikt om elkaar te doen klaarkomen;

We hebben belooft dit nooit aan ons vriendjes te zeggen, maar ik weet niet of ik dit geheim wel kan bewaren.

Groetjes

Meisje in de war

9 reacties

Heyhey,

Kan je tegen je vriendinnen zeggen dat je hier toch wel mee zit?
Hun weten t toch al, dus als je er echt over wilt praten, kan dat het makkelijkst met hen.
Misschien is het na een tijdje ook makkelijker.
Nu is alles nog nieuw en spannend en zit je dus vol emotie. 
Dat neemt, denk ik, ook vanzelf wel een beetje af.

Aan je vriendje zou ik het niet zo snel vertellen.
Voor je het weet is het uit (gebeurt helaas) en dan weet ineens iedereen t...
Misschien als jullie verder zijn in een relatie?

Liefs,
ik zat me ook ooit op school in de wc te vingeren en een meisje die stond voor de deur en keek er overheen en toen hebben we elkaar liggen vingeren het was echt heerlijk ze liktje me ook aan mijn kutje
Op school?
nee drm zegt ze op school xd @Daantheking
Jongens trekken elkaar toch ook best vaak af, waarom zouden meisjes elkaar niet mogen vingeren?
Jongens trekken elkaar toch ook best vaak af, waarom zouden meisjes elkaar niet mogen vingeren?
Voor zover ik weet trekken jongens elkaar niet af (veel jongens vinden dat heel gauw gay).

(ik ben zelf niet gay maar heb ook niks tegen gays)
Ikzelf heb iets soortgelijks gehad met mijn neefje toen ik 12 was. We waren op vakantie en ik deelde met mijn neefje een tweepersoonsbed. Midden in de nacht hoorde ik dat hij zich aan het aftrekken was en toen deed ik het licht opeens aan. Hij schrok zich dood en trok snel het deken over zich heen maar toen liet ik ook mij pik zien, en hij de zijne ook weer. Van het een kwam het ander, en we hebben elkaar dus een beetje gerukt. De volgende dag hebben we afgesproken dat we hier nooit met iemand over zouden spreken, want we zijn allebei geen gay. En om heel eerlijk te zijn vind ik het achteraf toch wel een fijne ervaring die ik niet had willen missen. Maar sommige ervaringen kun je dus maar beter geheim houden, want je hebt er verder helemaal niets aan als anderen zoiets te weten komen.
Als je erover wil praten, doe het dan met die vriendinnen met wiehet gebeurde.

Bespreek met je vrienden 

Hey,

 

Dit doen wel meer vriendinnen samen hoor, dus je hoeft je er niet voor te schamen. Ik zou het inderdaad bespreken met je vriendinnen. Misschien zitten zij met hetzelfde gevoel. En je moet zelf bepalen of je het aan je vriendje vertelt, misschien vind hij het wel heel geil. Ik heb zelf ook best vaak met vriendinnen gevingerd

Reageer