vingeren meisjes ook zo vaak als dat ik me trek

  • 25 March 2013
  • 29 reacties
  • 35341 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben een jongen 12 jaar en ik heb een vraag aan meisjes vingeren jullie zo ja hoeveel keer per week hoe
lang en ben je een populeir meisje of wat minder of wat dan ook zet je leeftijd er ook effe bij ;$ groetjes en al vast bedankt

29 reacties

Mijn vriendin doet het elke dag en die is niet erg populair, (maar wel heel aardig en f*cking geil)
haha bedankt voor je reactie :)))
Ligt er maar net aan of meisjes er vaak zin in hebben. Verschilt ook veel met leeftijd en gedrag.
ik doe het bijna elke dag, ben 13 jr en ik kan nou niet van mezelf zeggen dat ik populair ben, maar ik val wel op in de klas, if you know what i mean :p
haha bedankt voor je reactie 😃
ik vinger mezelf bijna elke dag, hoevaak trek jij je dan?
ik trek me zelf 5 keer per week ongeveer
ik trek me zelf 5 keer per week ongeveer


ik doe da 7-14 keer per week xD
Hoi, 
Ik ben 16 en vinger mezelf niet. Ik vind het niet nodig...
Ik zit op het gymnasium en zit daar bij het minst-populaire groepje van de jaarlaag, al lig ik zelf wel weer goed bij iedereen uit de jaarlaag (de populairen spreken me regelmatig aan enzow). Ik heb er gewoon geen behoefte aan (populariteit). 
Groetjesss xxxx
hey @verlegen

Het verschilt per persoon :)

soms wel soms niet haha -xxnickxx
heyy 

ik ben 12 jaar
ik vinger me zelf
ik doe het elke dag
ik ben best populair 
snap eigenlijk niet wat die 2 vragen met elkaar te maken hebben maar goed.
ik denk dat meisjes zich minder vaak vingenren als jongens puur omdat ze minder behoefte aan hebben (kan ongelijk hebben hoor maar het is mijn mening)
zelf doe ik het 2-3 keer per dag en vind ik het moeilijk om van me zelf te zeggen of ik nu populair ben of niet.
ben gelukkig en heb genoeg vrienden weet niet of dat populair is en boeit me ook niet 😛
ik vinger me bijna elke dag 
Ik denk dat ik het 6-10 keer per week doe? Echt heel vaak xd. Ik ben 14, (word in December 15), ik ben eigenlijk opzich best populair.
ik ben 16 en doen het elke dag 2 keer
noooooooooooooiiiiiiiiiiiiittttttt aan beginnen kan ik je vertellen voor je het weet kan je er niet meer mee stoppen en ben je verslaafd!!!!!!!!!
noooooooooooooiiiiiiiiiiiiittttttt aan beginnen kan ik je vertellen voor je het weet kan je er niet meer mee stoppen en ben je verslaafd!!!!!!!!!


ja overdrijven kan ook he
Ik vinger me elke dag :)
ben pas 12 
En ik ben populair (denk ik)

xx my 
Ik ben jongen en trek mezelf 1 tot 3 keer per dag af
Ik ben een meisje en 14 jaar en ik heb nog nooit gevingerd... Ik ben niet heel populair maar ook niet heel onzeker ofzo, gewoon normaal. Is het raar dat ik op deze leeftijd nog nooit gevingerd heb? Ik heb er niet echt behoefte aan eigenlijk. Trouwens, ik kom wel gewoon klaar als ik dat wil, maar ik doe het niet door te vingeren ik heb andere manieren 😉
Hey , ik ben 11 jaar bijna 12 en ik doe het minimaal 1 keer per dag ik ben super geil
En ik zou graag een keer wat dingen doen bij een jongen xxxxxxxxxxxx NL
Ik ben een meisje en 14 jaar en ik heb nog nooit gevingerd... Ik ben niet heel populair maar ook niet heel onzeker ofzo, gewoon normaal. Is het raar dat ik op deze leeftijd nog nooit gevingerd heb? Ik heb er niet echt behoefte aan eigenlijk. Trouwens, ik kom wel gewoon klaar als ik dat wil, maar ik doe het niet door te vingeren ik heb andere manieren ;)



hoe doe je dat dan ????  TIPS GRAAG !!!!! Xxx 
heey,
ik vinger me elke dag 😛 ong. kwartiertje per keer...
ik ben totaal geen populair type maar ik val wel op door mijn licht blauwe haar :P
en ik ben 16 jaar.

groetjes Xx,
Liisatjuh X
Hye ik wil mezlf vingeren ben al een beetje diep gegaan zo net het begin maar als je je vinger er weer uit doet doet het dan pijn ik wil het zo graag doen .. 
hoi ga dan niet alleen in je vagina maar over je clitoris

Reageer