vingeren, hoe?

• 29 October 2015
  • 9 reacties
  • 954 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi
ik ben 13 jaar en vinger mezelf. ik weet niet echt hoe het moet maar als ik het probeer doet het erna altijd heel veel pijn! wat moet ik doen? en hoe moet ik het doen? ik wil graag een stappenplan om het beter te snappen want ik snap er nog niet zo veel van. als ik me probeer te vingeren gebruik ik altijd een spiegel want anders kan ik het niet vinden. ook kom ik nooit klaar. en als ik het heb geprobeerd moet daarna altijd naar de wc wat heel veel pijn doet. mijn kutje is heel erg rood. wat moet ik doen????­čśĽ
-idd2808

9 reacties

als ik mezelf vinger weet ik nooit goed hoe het moet. hebben jullie wat tips voor me???? ik heb echt geen idee. hebben jullie ook tips om het minder pijn te laten doen?
ik ben een jongen maar je kan wel even kijken op sense.nl kan je hier ook vinden in het forum misschien weet je dan wel meer
Google.....
ben een jongen maar ik kan je misschien helpen.

ik denk dat de pijn komt doordat je niet geil genoeg bent. als je geil bent, word je nat als je nat bent glijd alles beter. als je vinger niet genoeg glijd gaat het schuren en dat doet pijn, gebruik speeksel of koop glijmiddel, en dan denk ik dat je probleem weg is.

-PAboy
Ehmmm was je wel goed  je handen voordat je allemaal bactirieen hebt.....
Ik ben geen meisje, maar zal proberen te helpen :)

Ik weet niet hoe jij jezelf  vingert, maar je zou kunnen proberen om over je schaamlippen en clitoris te strelen. Veel meiden vinden het zo lekkerder dan met een of meer vingers in hun vagina. Probeer het eens uit en kijk of je het lekker vind.
Dus je bent zwanger en wilt vingeren?? Misschien vraag je teveel van je lichaam??... (Zag je andere forum berichten)
gebruik nooit speeksel want daar zitten de meeste bacterie├źn in
Glijmiddel

Reageer