Vraag

Vingeren geprobeerd

  • 29 June 2020
  • 5 reacties
  • 396 Bekeken

Badge

Ik probeerde soort van te vingeren maar opeens kreeg ik een soort van trilling en ik kon niet normaal liggen .. is dit goed ,want ik raakte het een seconde aan ofz (xx girl)

 


5 reacties

Heyhoi,

deed de trilling pijn? Kreeg je ergens krampen? En wat bedoel je precies met dat je niet normaal kon liggen?

Groetjes!

Het kan zijn dat je (de eerste keer) een overgevoelige clitoris hebt. Als dit pijn doet moet je stoppen.

Het kan ook gewoon zijn dat je heel snel klaarkwam omdat het je eerste keer was. Dit is op zich heel normaal. Die trillingen kunnen ook door een orgasme komen.

Probeer gewoon eens uit wat wel en wat niet prettig voelt. Ga maar eens op onderzoek.

 

Groetjess:kissing_heart:

Badge

Heyhoi,

deed de trilling pijn? Kreeg je ergens krampen? En wat bedoel je precies met dat je niet normaal kon liggen?

Groetjes!

Hee nee het deed gelukkig geen pijn xx

Hee nee het deed gelukkig geen pijn xx

Oké, de trillingen die je kreeg is dan een orgasme. Dit is volkomen normaal en hoort fijn te voelen. Waarschijnlijk omdat dit je eerste keer was is je clitoris heel gevoelig en daarom kreeg je al meteen een orgasme.

Groetjes soyeonx.

Badge

Hee nee het deed gelukkig geen pijn xx

Oké, de trillingen die je kreeg is dan een orgasme. Dit is volkomen normaal en hoort fijn te voelen. Waarschijnlijk omdat dit je eerste keer was is je clitoris heel gevoelig en daarom kreeg je al meteen een orgasme.

Groetjes soyeonx.

Oke dankje xx

Reageer