Vraag

vingeren eng

  • 20 October 2019
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 15 jaar. Ik durf mezelf niet te vingeren. Dus met mijn vingers er in te gaan. Heeft iemand tips?


4 reacties

Hey

Je kan dus:

-aan je tepels zitten.

-met onderbroek aan, erover heen strelen

-je elektrische tandenborstel er opleggen (met onderbroek aan), geloof me je vind het lekker.

Je kan ook een vriendin vragen hoe zij het doet of jongen vragen 

Veel succes!

Ik denk dat je bang bent dat je je eigen maagdelijkheid neemt maar je vingers zijn niet lang en sterk genoeg hiervoor. Mijn liefje was ook bang omdat ze pijn had maar stak een paar vingers in haar en het blijft het best begin met 1 en bouw op voelt het goed kun je 2 proberen en zo meer

Hey

Hoe komt het dat je het niet durft? Je vagina kan dat echt wel aan hoor, je beschadigd heus niks. Een penis is veel langer dan je vinger 😂😳 maar dat betekent niet dat vingeren het enige is wat je tot een hoogtepunt kan laten komen, wat meisiehelp zei kan ook.

 

Veel plezier,

 

Ik denk dat je het niet durft omdat je schaamt. Maar je hoeft jezelf niet te schamen. Want bijna iedere meisje doet het ook meiden in de klas alleen we geven het niet toe aan andere wat mannen wel doen. Ga eens op je gemak in je bed liggen als niemand thuis is heb je niet de angst om betrapt te kunnen worden want betrapt worden is niet het ergste maar wel schaamend maar buite dat ga eerst je clitoris verwennen of je tepels en voel dan dat je nat genoeg bwn ga er dan rustig in neem de tijd er voor en ga rustig openeet met je vinger je hoeft niet klaar te komen kom ook vaak niet klaar

Reageer