Vraag

Vingeren en beffen(ook voor jongens)

  • 5 February 2018
  • 15 reacties
  • 2267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee allemaal! Ik vind het super lekker om te vingeren. Ik ben een beetje uitgekeken op het standaard met Mn clitoris spelen maar de G-spot en andere lekkere plekken kan ik niet echt vinden. Heeft iemand tips om lekker te kunnen vjngeren? Heeft iemand misschien ook nog tips om geil te worden? En voor jongens, vinden jullie het geil om een meisje te zien vingeren? En ook voor jongens, vinden jullie het lekker om jullie vriendin te vingeren of beffen, en hoe doen jullie dat dan? En zou ik mezelf ook kunnen beffen of is dat smerig (Mn vagina is best wel vies) en word je daar niet opgewonden van?

15 reacties

Ik wil je wel helpen. Met het vinden. En oefenen?
En nu ff sirieuze antwoorden graag
Oke
Ja het is geil omdat te zien. Ik zou wijd met je benen op bed gaan liggen en dan rustig aan beginnen met vingeren. Je kan jezelf best beffen hoor
Maar als ik niet snel een beetje opgewonden raak is het saai en ik kom meestal al na 1 minuut klaar en dan lukt het niet meer om nog een keer klaar te komen. En heb je nog tips om geil te worden? Ik word ook altijd geil van geile verhalen over seks, aftrekken, vingeren, beffen of andere van dat soort dingen dus als iemand een heel gedetailleerd verhaal ofz kan verzinnen/vertellen over zoiets zou ik daar heel blij van worden en zou ik lekker kunnen vingeren tijdens het verhaal. Wel lang verhaal het liefst
Zou roleplay iets voor je zijn misschien? Ik zou je daar best wel mee kunnen helpen!
Wat is dat precies?
Rollenspellen, daarbij speel je een of ander karakter.
Ik wil wel een rollenspel spellen? ben wel een meisje maar iemand zeg even als je wilt
Ik wil wel een rollenspel spellen? ben wel een meisje maar iemand zeg even als je wilt
Ik wil wel hoor
ik ook wel
Lijkt me ook wel fijn, gwn via hier doen?
Ehm ....
Niet om hier voor de KT te gaan spelen, maar jullie weten dat dat niet mag.
Je mag niet alleen geen gespreken via de fora voeren met anderen , maar je mag ook geen gegevens delen.
Leuk dat jullie iets hebben gevonden, maar dit is de site daar niet voor.
Oh ja☺️
Probeer 1 vinger /hand anaal te doen en de andere in je vahina door op je zij te liggen?, laat je door iemand anders nemen/likken of doe voledig anaal met je vingers ?

Reageer