vingeren

  • 24 March 2020
  • 19 reacties
  • 10393 Bekeken

Badge

Hai allemaal ik vinger me zelf nou ik Weet niet of je het vingeren kan noemen er zit een bobbeltje bij je vagina en daar Beweeg ik over en dat voelt heel Fijn maar ik heb een keer de achterkant van me borstel in me vagina gedaan maar deed me niet veel hebben jullie tips wat ik kan gebruiken of wat ik kan doen xxx 


19 reacties

Waarschijnlijk heb je hetzelfde als mij ik kan niet klaar komen tijdens neuken (lul in mij) dat "bobbeltje" is je clit daar kan ik ook door klaarkomen maar door penetreren niet

Badge

Oke gelukkig Ben ik niet de enige

Badge

Heyyy

 

ben ik weer ik heb nog een vraag ik beweeg tot nu toe alleen maar over mijn clit maar dat word zei Weet iemand spullen die ik kan gebruiken en geen apps of dildo’s of vribrators

Eigenlijk is het niet hygiënisch om dagelijkse spullen te gebruiken tijdens het masturberen..

Dit kan zorgen voor infecties.

Doe dit dus niet !

Als je echt iets wil gebruiken raadt ik je aan om alleen je vingers te gebruiken & anders heb je altijd nog de mogelijkheid om sexspeeltjes te kopen.

Bel met iemand die dingen tegen je kan zeggem

 

of zoek iemand

Hey ik heb een handige tip gebruik je douche stralen zet het op de straal die zo hard gaat zet dat dan op je clitores en je komt klaar tenminste bij mijnwet het is zo lekkerrr probeer het maar.

Badge

De douche stralen vind ik zelf heel erg lekker

Het is ook lekker als een tong over  je klitje likt

Hey ik wrijf ook altijd over mijn clit als je wil klaarkomen heb ik als til ga maat je middelvinger op je clit en draai rondje doe dit steeds Sneller een harder tot dat je opeens een lekker gevoel krijg en schokkken en tada dat was dijn

Reputatie 1
Badge

Hee, ik doe het ook sinds en paar dagen. Ikvind het zelf erg fijn maar weet niet zeker of ik klaar kom.

Om het fijner te maken kan je p*rn* kijken van mensen die ook klaarkomen dat is meestal wel fijn

Ik heb een meisje ontmoet op omegle en die kon ook niet klaar komen en toen ging ik haar geil maken en dikpics sturen en nu kan ze wel klaar ken ( zoek gwn iemand die je wilt helpen ofz ) wel iemand waarbij je je goed voelt en hem/haar vertrouw snap je ? Als je meer vragen hebt laat het me weten 😘😀

Je hebt twee spots bij je vagina. 

1.  de clit die zit buiten de vagina tussen de shaamlippen als je daar mee speelt kan die een chill gevoel geven

 

2. de g spot  die zit in de vagina  het is  een knobelt die je kunt vinden door een kom maar beweging te doen richting  de buik dit kan een fijn gevoel geven en er is kans dat je squirt als je deze goed stimuleert 

 

Om het lekkerder te maaken kun je seksspeeltjes of een douch kop  gebruiken ander dingen zijn niet hygiënisch 

Hai allemaal ik vinger me zelf nou ik Weet niet of je het vingeren kan noemen er zit een bobbeltje bij je vagina en daar Beweeg ik over en dat voelt heel Fijn maar ik heb een keer de achterkant van me borstel in me vagina gedaan maar deed me niet veel hebben jullie tips wat ik kan gebruiken of wat ik kan doen xxx 

hoi meisje je zzou een dildo op je vagina in je vagina kunnen doen en op je kietelaar.erg fijn je hebt ook van zulke eitjes die je in je binnen kant van je vagina kan doen en die kan je afstellen en daar kom i=je ook van j[klaar beetje raar maar wel verdomt lekker.

Badge

je kan een vibrator kopen als je wilt (hoeft niet en is volledig anoniem) en die dan op je clit zetten dan heb je een nieuwe ervaringen. 

Badge

Het is ook lekker als een tong over  je klitje likt

ma ik kom da nie bij

 

 

En beetje plassen is geil als je vingert en dan je natgeplaste clitje  strelen of samen met je bff elkaar beffen en seks hebben om te oefenen.

Je kan bijvoorbeeld een elektrische tandenborstel of miss een vibrator kopen en anders is je clit stimuleren ook gwn lekker toch ik doe dat ook k ga er ook niet in met m'n vinger 

Ik heb een meisje ontmoet op omegle en die kon ook niet klaar komen en toen ging ik haar geil maken en dikpics sturen en nu kan ze wel klaar ken ( zoek gwn iemand die je wilt helpen ofz ) wel iemand waarbij je je goed voelt en hem/haar vertrouw snap je ? Als je meer vragen hebt laat het me weten 😘😀

Kan je mij ook geil maken

 

Reageer