Vraag

Vingeren

  • 4 December 2019
  • 13 reacties
  • 1853 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een meisje van 13 (bijna 14) jaar en ik vinger me sinds men 13de. Ik ben in maart of april 2019 begonnen en sinds dien doe ik het bijna elke dag. Alleen maak ik me echt ongerust. Ik ben in mei 2019 voor men 2de keer ongesteld geworden en sindsdien niet meer. Der zijn al 6 maanden voorbij. Ik ben echt bang dat het met het elke dag vingeren te maken heeft en dat ik later geen kinderen maar zou kunnen krijgen.…

Iemand advies voor mij? X


13 reacties

Hey hoi,

Hm das raar? Weet je zeker dat je echt ongesteld was en niet gewoon bloed omdat je perongeluk je maagdenvlies scheurde? En ben je naar de dokter ermee geweest? Ik denk niet dat het komt door het vingeren omdat ik er dan ook wel last van zou hebben gehad. Verder zou ik geen idee hebben.

 

Toch hoop ik dat dit je helpt

Xx Darlingyou

Badge

Heb je geen dildo of vibrator die maken geen schade 

 

Dat is best raar ik zal je aanraden advies te vragen aan je ouders en anders naar de huisarts gaan 

 

Ik denk niet dat het van het vingeren komt maar het kan geen kwaat om met je ouders er over te praten of naar de huisarts te gaan

 

Groetjes

Hallo anonymousxxx :)

Ben je al achter wat voor reden je probleem heeft? Je kan inderdaad als je nog niet bent geweest het beste naar de huisarts gaan.

-Dr8gon99

weet je al wat het is?

 

Het heeft in ieder geval niets met vingeren te maken, dus maak je daar maar geen zorgen over.

Wat mij juist het geval lijkt is dat je nu nog onregelmatig ongesteld wordt.

Zeker in het begin is dat niet ongebruikelijk. Naarmate je ouder wordt zal het regelmatiger worden, dus maak je maar geen zorgen over het krijgen van kinderen. Dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn destijds.

Badge

Hey misschien heb je het antwoord al alleen

Ik had hetzelfde ik had toen ik tien was volgensmij bloed kwa ongesteld maar dat was maar één keer en ik wist niet echt wat het was dus ik liet het maar gewoon en iets van een half jaar of een jaar later werd ik pas echt ongesteld

Heyy

De meeste mensen hierboven zitten je echt bang te maken. Het is helemaal niet raar dat je al zo'n tijd nie to gesteld bent geworden, dat komt vanzelf. Geloof me! Bij mij was (en is) het ook echt heel onregelmatig, ik werd zelf vroeger ook bang. Dus geen zorgen. Mocht je nou echt bezorgd zijn, kan je naar de huisarts gaan. Maar ik denk niet dat hij iets heel anders zou zeggen :) 

Badge

Hey iedereen, 

Ik ben ondertussen al 16 jaar, echt een lange tijd voorbij. Ik weet niet of jullie dit nog gaan zien maar hier is nog een beetje uitleg.

Ik heb het nog steeds echt heel onregelmatig en weinig (ondertussen maar een paar keer opnieuw gehad sinds originele bericht). Ik was naar de dokter geweest een aantal maanden geleden. Die had bloed geprikt en blijkt dus dat mijn lichaam vanzelf teveel testosteron aanmaakt (mannelijk hormoon). Dit heeft daar dus effect op. Ik moest naar de gynaecoloog gaan en we hadden een afspraak gemaakt. Die afspraak is niet doorgegaan en we mpeten dus een nieuwe maken. Wanneer ik iets meer weet zal ik het hier opzetten maar voorlopig dacht mijn dokter aan PCOS. 

Dankjewel voor de reacties die ik heb gehad trouwens

Groetjes anonymousxxx

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben jongen misschien wil je liever reacties van meisjes, maar wil toch even zeggen sterkte hiermee en succes bij de dokter ! Ik las dat ze er wel behandelingen voor zijn dus moet goed komen.  :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi ik heb ook wel lang gevingerd en toen werd ik ook een paar maanden niet ongesteld dat is natuurlijk helemaal normaal omdat het misschien nog onregelmatig kan zijn nu ben ik wel weer ongesteld xx Bunnie

Badge

Heyy

Ik heb dus inderdaad PCOS en daarom heeft de dokter mij de pil voorgeschreven. Die neem ik nu al 3 maandjes en ik krijg daardoor mijn regels regelmatig. Ik zou het zeker eens opzoeken als je met eensgelijke symptomen kampt want het komt vaker voor dan je zou denken. Het heeft ook verschillende side effecten dus het is wel handig als je denkt dat je hebt om er eens mee naar de dokter te gaan. 

Dagggg

Heyy

Ik heb dus inderdaad PCOS en daarom heeft de dokter mij de pil voorgeschreven. Die neem ik nu al 3 maandjes en ik krijg daardoor mijn regels regelmatig. Ik zou het zeker eens opzoeken als je met eensgelijke symptomen kampt want het komt vaker voor dan je zou denken. Het heeft ook verschillende side effecten dus het is wel handig als je denkt dat je hebt om er eens mee naar de dokter te gaan. 

Dagggg

|fijn dat je nu iig zelf weet hoe het komt! hopelijk geeft dat ook wat rust:)

Mvg,

justtalking

 

Reageer