Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

vingeren

• 11 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 3120 Bekeken

Badge
Hi!
ik ben een meisje van 13 en vinger mezelf af en toe, het enige probleem is dat net voordat ik klaarkom (ik ben dus ook nog nooit klaargekomen) ik stop omdat ik bang ben dat iemand me dan gaat horen! Hebben jullie daar tips voor?
Daarnaast vind ik vingeren wel fijn maar is het steeds een beetje hetzelfde, wat vinden jullie fijn?
bedankt! 🙂
icon

Beste antwoord door N_V 11 augustus 2019, 08:32

Hoi,

''Daarnaast vind ik vingeren wel fijn maar is het steeds een beetje hetzelfde, wat vinden jullie fijn?
bedankt! 🙂 ''
Linkje naar de site met sekstechnieken (sense), je kan ook kijken op het forum met de zoekfunctie. Daar staan al heel veel sekstechnieken op. Internet kan ook handig zijn.

''ik bang ben dat iemand me dan gaat horen! Hebben jullie daar tips voor?''
Ik heb hier zelf geen tips voor, misschien kan je een keertje klaarkomen wanneer ze niet thuis zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi,

''Daarnaast vind ik vingeren wel fijn maar is het steeds een beetje hetzelfde, wat vinden jullie fijn?
bedankt! 🙂 ''
Linkje naar de site met sekstechnieken (sense), je kan ook kijken op het forum met de zoekfunctie. Daar staan al heel veel sekstechnieken op. Internet kan ook handig zijn.

''ik bang ben dat iemand me dan gaat horen! Hebben jullie daar tips voor?''
Ik heb hier zelf geen tips voor, misschien kan je een keertje klaarkomen wanneer ze niet thuis zijn.
Badge
Je kan het bijvoorbeeld onder de douche doen en dan heb je ook nog een straal die je op gevoelige plekken kan richten, door het water hoort waarschijnlijk niemand je!

Reageer