Vingeren

  • 26 July 2012
  • 13 reacties
  • 5257 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heei,
Hebben jullie tips om jezelf lekker te vingeren/hoe doen jullie dat ?
doeeii

13 reacties

iedereen doet het op zijn eigen manier,
je moet gewoon wat dingen probeeren.
wat jij het fijnste vind moet je doen
Vinger jij jezelf ook?
Zo ja hoe doe jij dat ?
Uuhm,, hoe moet je dat zegen :p
Je moet gewoon wat dingetjes proberen..
Laten we zegen dat ik eerst een beetje in me vagina poerde.
Maar dat begon me te vervelen dus ging ik anderen dingen proberen.
ik doe een beetje der in duwen of op iets zitten en bewegen
Ik denk altijd aan iets geils,en dan streel ik zachjes over m,n clitoris heen,steeds sneller en harder.
En dat blijf ik doen,en dan kom ik klaar.
hoe voeld dat eigenlijk :w 
laat ik jullie eens wat goeie vinger tips geven!

1. Tekst verwijderd, in strijd met de forumregels - De Kindertelefoon
2. doe alles uit behalve je onderbroek.
3. start met je vingertoppen je borsten te strelen totdat je tepels hard worden, dam kun je langzaam richting je buik kriebelen.
4. kriebel jezelf nu tussem je benen.
5. ga met je hand over je schaamlippen en clitoris (met onderbroek)
6. doe nu langzaam je onderbroek uit.
7. ga nu met je hand over je schaamlippen en clitoris.
8. richt je nu volledig op je clitoris door met je middelvinger er heel snel over heen te strijken en doe dit ongeveer 2 min.
9. nu voel je als het goed is een warmtegolf door je heen gaat en je clitoris word gevoeliger.
10. ga nu met je middelvinger RUSTIG je vagina in en ga een minuutje op een neer.
11. streel nog even je borsten en benen en clitoris om wat af te bouwen.

ik hoop dat jullie er iets aan hebben . dot is hoe ik het altijd doe em ik kom binnen 5 min klaar !
veel plezier 🙂
Ik denk dat nimeamo een goede tip gaf! 
wouw beankt die tip kan ik wel gebruiken maar ik vindt het raar om mezelf te vingeren ik vindt me zelf te jong maar toch doe ik het graag wie kan me helpen plz?
laat ik jullie eens wat goeie vinger tips geven!

1. Tekst verwijderd, in strijd met de forumregels - De Kindertelefoon
2. doe alles uit behalve je onderbroek.
3. start met je vingertoppen je borsten te strelen totdat je tepels hard worden, dam kun je langzaam richting je buik kriebelen.
4. kriebel jezelf nu tussem je benen.
5. ga met je hand over je schaamlippen en clitoris (met onderbroek)
6. doe nu langzaam je onderbroek uit.
7. ga nu met je hand over je schaamlippen en clitoris.
8. richt je nu volledig op je clitoris door met je middelvinger er heel snel over heen te strijken en doe dit ongeveer 2 min.
9. nu voel je als het goed is een warmtegolf door je heen gaat en je clitoris word gevoeliger.
10. ga nu met je middelvinger RUSTIG je vagina in en ga een minuutje op een neer.
11. streel nog even je borsten en benen en clitoris om wat af te bouwen.

ik hoop dat jullie er iets aan hebben . dot is hoe ik het altijd doe em ik kom binnen 5 min klaar !
veel plezier :)

aahh dit is echt heel lekker
ik heb het ook nog niet gedaan,maar wil het wel.
bedankt voor de tip!:o
Heei,
Hebben jullie tips om jezelf lekker te vingeren/hoe doen jullie dat ?
doeeii
okay dit klinkt heel raar maarja
toen k voor het eerst ging vingeren dee ik het met me linkerhand dus k was best vies van mezelf
daarna met rechterhand btw je moet dus ook kijke welke hand het langs kan vol houden
maargoed hier komt het
ik gebruik nu dus een.... barbiepop;_; en tja het is kapot lekker weetje je moet gw haar in een staart doen en dan het hoofd op je kut richte vooral je klitje en dan heen en weer bewegen of duwe of tja het is best lekker en het kost minder moeite om met je vingers te doen want je kunt goed tempo mee aangeve al zeg k het zelf maarja het valt echt te proberen hoor
groetjes van meee en succes
Je kan ook de douchekop gebruiken (hardste straal) of je rolt een deken op en gaat er over heen bewegen

Reageer