Vingeren

  • 17 March 2018
  • 3 reacties
  • 1016 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik vinger mezelf nu al een tijdje en ik ga altijd over Mn clit maar ik wil misschien nu ook in mn kut gaan maar hoe diep dan ong gaan en hebben jullie nog andere tips? wat zijn lekkere standjes om jezelf te bv? En kan je je eigen vingers likken voor of na het vingeren en is dat hygiƫnisch en lekker? En wat is een lekkere manier om te vingeren? En hoe veel vingers? En kan je ook een vinger in je kut en een bij je clit bijv? En voor jongens: wat vinden jullie vriendinnen lekker?

3 reacties

Heyy,

Zelf ben ik een jongen maar ik probeer wel te antwoorde haha. Het verschilt vgm bij elk meisje anders hoe diep je kan gaan, als ik jou was zou ik rustig beginnen door gewoon eerst een beetje te voelen, haast niets. Lekkere standjes heb ik geen flauw idee van, ben een jongen xD. Maar je eigen vingers aflikken na het vingeren kan geil zijn voor jou, maar zelf lijkt het me niks, heb ooit geprobeerd om m'n sperma af te likken na het aftrekken maar vond het echt helemaal niks haha. En qua aantal vingers en of je je vinger bij je clit kan houden tijdens het vingeren kan allemaal wel, je moet het echt zelf proberen om erachter te komen of je het wat vind of niet. Maar overhaast niks, straks doe je jezelf pijn! En dat wilt niemand haha

Groetjuuuhss
hey, ik ben een jongen mijn vriendin vindt het super lekker als ik met 2 vingers haar vinger
Op sense.info staan mogelijk wat tips waar je iets aan kunt hebben.

" is dat hygiƫnisch"
Nouja, als je alles schoon houdt kan het niet al te veel kwaad.

Reageer