Vraag

Vingeren

  • 11 February 2018
  • 4 reacties
  • 1125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal! Ik vind het super lekker om te vingeren maar ik heb een paar vraagjes. Ik vinger altijd door Mn clitoris te strelen maar hebben jullie nog tips hoe je Andere delen van je vagina kan vingeren of hoe je zelfs kan squirten? Ook heb ik als ik mezelf aan het vingeren ben dat ik het gevoel krijg dat ik moet plassen. Is dit raar? Moet ik op dat punt stoppen of juist door gaan?

4 reacties

Vindt de G spot of een vriendje
K ben een jongen dus ik kan je dr niet heel veel over vertellen maar miss kan je speeltjes gebruiken en als je gaat vingeren doe het dan onder de douche of bij de wc voor als je dat gevoel krijgt. Dan zou ik wel doorgaan en kijken wat er gebeurd miss is t wel superfijn!
Hey allemaal! Ik vind het super lekker om te vingeren maar ik heb een paar vraagjes. Ik vinger altijd door Mn clitoris te strelen maar hebben jullie nog tips hoe je Andere delen van je vagina kan vingeren of hoe je zelfs kan squirten? Ook heb ik als ik mezelf aan het vingeren ben dat ik het gevoel krijg dat ik moet plassen. Is dit raar? Moet ik op dat punt stoppen of juist door gaan?

Heyyy, als je wilt squirten/trippend klaar wilt komen werkt dit bij mij: eerst strelen, dan eerst 1 dan 2 vingers in je vagina. Dan als je het leuk lijkt 1 vinger (of meer) anaal (ik vind 1 vinger het lekkerst :8 ). Gebruik de achterkant van poeder kwast of borstel om erin te doen. En dan steeds sneller. Ik kom niet altijd squirtend klaar maar als ik op die manier klaarkom komt het omdat ik dit doe. Gevoel dat je moet plassen is heel normaal (als je al naar de wc bent geweest kan je bijna zeker zijn dat dit andere sappen zijn :8 )
Heyyy... ik kom meestal squirtend klaar.. eigenlijk altijd ik doe dat: door mn clitoris te "stimuleren" en tegelijk mn g-spot stimuleren... ik maak dan zon "kom naar me toe" beweging en dan heel snel.... dan kan ik echt extreem hard klaarkomen...

Reageer