´vieze spulletjes´ gevonden van mijn ouders!!!!

  • 1 February 2018
  • 4 reacties
  • 1718 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,ik heb gescheiden ouders en ik vond vieze dingen in huis ik ging vanochtend douchen, en toen lag er in de hoek van de badkamer ( bij mijn vaders huis)een Durex pakje, het was open er er zat niks meer in, ik schrok me natuurlijk rot! Toen ik in de middag thuis ging eten bij mijn moeder(tussen schooltijd), en ze was niet thuis, toen besloot ik om te kijken of er daar ook condooms lagen. Nou... Raad eens wat ik vond?:::::: EEN DILDO :´( HELP omg ik weet niet wat ik moet doen! Ik heb een paar vragen:
Is het normaal als mensen sexen?
Zijn er veel mensen met dildo´s?
Moet ik het tegen ze zeggen en hoe??? (< ik durf het niet echt)

bedankt voor alle hulp alfast

4 reacties

"Is het normaal als mensen sexen?"
Nouja, zo planten wij nou eenmaal voort, net zoals de meeste andere gewervelde dieren.
"Zijn er veel mensen met dildo´s?"
Genoeg om een industrie er mee draaiend te houden.
"Moet ik het tegen ze zeggen en hoe???"
In feite niet, tenzij jij er last van hebt, natuurlijk.

Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik weet dat dat niet jouw vraag is, maar het zou fijn zijn als jij mijn vermoedens bevestigt.
Hoi!

Natuurlijk begrijp ik dat je schrok van de dingen die je hebt gevonden bij jouw ouders thuis, maar volwassen mensen/ouders die seks hebben is heel normaal hoor. Het idee dat je moeder een dildo heeft, en waarschijnlijk dus ook gebruikt, is natuurlijk niet zo prettig om over na te denken maar het is niet raar dat ze die heeft (ook al denk je dit nu misschien wel). Maar je kunt voortaan beter niet meer op zoek gaan naar dit soort dingen in de kamers van je ouders, en als je per ongeluk wel iets mocht vinden kun je dit beter gewoon zo snel mogelijk vergeten en er niet meer over nadenken. Ik zelf zou het niet tegen mijn ouders vertellen om verdere ongemakkelijke situaties te voorkomen.
"Is het normaal als mensen sexen?"
Nouja, zo planten wij nou eenmaal voort, net zoals de meeste andere gewervelde dieren.
"Zijn er veel mensen met dildo´s?"
Genoeg om een industrie er mee draaiend te houden.
"Moet ik het tegen ze zeggen en hoe???"
In feite niet, tenzij jij er last van hebt, natuurlijk.

Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik weet dat dat niet jouw vraag is, maar het zou fijn zijn als jij mijn vermoedens bevestigt.


11
Dat maakt jou eigenlijk net te jong voor dit forum, maar goed.

Mensen doen dat omdat zij van elkaar houden, maar het is normaal dat jij dat vreemd vindt.
Naarmate je ouder wordt zal jou interesse wel veranderen, neem ik aan.

Reageer