Beantwoord

Vies voelen na masturberen

  • 3 December 2019
  • 7 reacties
  • 2931 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey

 

Voelen jullie je soms ook vies als je klaar komt na het masturberen want dat heb ik wel altijd 

Ben benieuwd of andere jomgens/meiden dat ook hebben

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door remko_l 3 December 2019, 16:32

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +1

Toen ik het voor het eerst deed kreeg ik achteraf wel schaamte gevoel ja. Komt ook omdat je na het klaarkomen geen zin meer hebt in seks. Maar als je beseft dat de hele wereld masturbeert hoef je je ook niet vies te voelen, het is normaal. :smile:

Als ik aftrek dan komt het sperma meestal op mijn buik als ik kom. Dat vind ik dan wel een beetje vies en plakkerig. 

ik heb dat ook ik krijg dan een gevoel dat ik de enige op de aarde ben die dat doet en dan mijn vriendinnen heel gek gaan denken enz. dus je bent zeker niet de enige

 

xxx anoniempje:kissing:

Ik ook ik schaam me er na echt supererg en hoop dat niemand het door heeft gehad en dan probeer ik het ff niet meer te doen maar die dag erna mislukt dat hahah

Reputatie 5
Badge +4

Ik ook ik schaam me er na echt supererg en hoop dat niemand het door heeft gehad en dan probeer ik het ff niet meer te doen maar die dag erna mislukt dat hahah

heb ik ook

Badge

Een tijdje stoppen helpt goed, of helemaal stopppen😁

Reputatie 5
Badge +4

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Hey je dat probeer ik maar het is een soort van gewoonte geworden dus stoppen is best moeilijk maar wil het wel

Reageer