Vraag

Vibrator kopen

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil een vibrator aan schaffen maar mijn ouders willen het niet ik durf ook niet met zo'n ding bij de kassa te staan kun je er ook een maken en van wat

10 reacties

Ik ben trouwens 15 jaar
Vraag eerst aan je ouders waarom niet
En zo ding aan de kassa halen is ook al niet meer zo raar dan dat het vroeger was 🙂
Omdat ze me er nog te jong voor vinden en het raar vinden dat ik dat wil
Voor het geval je hem toch wilt bestellen:

Bestel m online bij kruidvat; tegen kleine vergoeding (onder de 50 euro bestelling, daarboven gratis) in de winkel afhalen; je ontvangt afhaalbewijs in je mail; die print je uit; daar staat alleen het nummer van de bestelling op en je naam en NIET wat je besteld hebt; het zit in een doosje en niemand weet wat je besteld hebt.

Zelfde kan je doen bij bol.com en dan laten bezorgen op een afhaalpunt bv. appie, etos of kiala-punt

Check de websites en er zijn vast nog wel andere winkels waar je het op deze manier kunt bestellen
Oh wacht je bent 15 snap het al haha
Als je een zus of een andere ouder vrouwelijk familie lid heb daar hulp aan vragen veder weet ik niet waar je woont maar je kan ook naar een seks winkel gaan daar zullen ze je niet raar aankijken
Koop het op internet
Laat je ouderen zus het kopen (als je die hebt ) het werkte bij wel voor een fifi dan

Reageer