'- Vibrator Hebben Of Dildo Kopen? -'

• 7 september 2015
  • 4 reacties
  • 458 Bekeken

Hallo Mensen, 

Ik Heb Zelf Een Vibrator Waar Ik Best Wel Veel Gebruik Van Maak. Bijna Elke Avond Voor Het Slapen Gaan. Maar Een Vibrator Hoort Natuurlijk Erin Te Gaan, Zelf Doe Ik Dat Niet Omdat Ik Het Niet Zo Heel Erg Lekker Vind En In Het Begin Deed Het Ook Een Beetje Pijn, Nu Niet Meer Echt Want Soms Probeer Ik Het Nog Maar Nee... Ik Wordt Er Niet Geil Van Ofzo. Ik Hou Gewoon De Vibrator Op Mijn Clitoris Dat Vind Ik Zelf Lekkerder En Wordt Ik Geil Van. Ik Vraag Me Dus Een Soort Van Af, Of Ik Dan Wel Een Dildo Zou Kopen... Die Zijn Natuurlijk Van Een Ander Materiaal En Trillen Ook Niet. Ik Denk Dat Door Dat Materiaal Het Lekkerder En Soepeler Gaat. Maar Zou Ik Kopen? Kan Het Eventueel Proberen? 

Nog Een Vraag Aan De Jongens: Wat Vinden Jullie Ervan Als Een Meisje Een Vibrator/Dildo Heeft?

Groetjes. 

4 reacties

Hoi ik ben een jongen en mij lijkt dat niet zo raar want een meisje heeft ook zijn behoeftes XD. (En jongens doen ook dingen hoor)
Maar ik zou het vooral niet zo doen van als je tegen een jongen praat: "He ik heb een vibrator en dildo!".
Nope gewoon een geheimpje daar ze wel een keer achterkomen.

Als ik een meisje was zou ik het wel willen proberen.
Oftewel doen en je moet ook proberen he? XD
Dankje Wel Voor Je Reactie. :) 
Hee,

Denk er goed overna & kies dan.
Kies wat je echt wilt en niet wat een ander heeft.

Ik zou niet tegen andere vertellen dat je een DIldo/Vibrator hebt, komt nogal raar over!

xx

Reageer