Vraag

Vervolg vorige topic: seks met vriendin

  • 11 June 2021
  • 3 reacties
  • 969 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey. K ben anoniel en k ben 15 jaar.

Mijn vorige topic ging over dat ik onzeker was over seks Émet men vriendin.

Nu zijn we ong 2 weken verder en we hebben ondertussen seks gehad.

Ik vond het op het begin wel wat eng maar hier komt he 't verhaal voor mensen die met het zelfde probleem zitten

 

 

 

Ik ging bij haar thuis slapen en ik had er ineens zin in, omdat ze nogal uitdagend gekleed was.

Dus in de avond gingen we n film kijken op haar bed. Maar zoals gewoonlijk viel ik in slaap en stopte ze met film kijken en ging ze haar wassen in haar badkamer anaast haar kamer daar is een directe deur tussen. Dus

Ik werd wakker omdat ze nogal brut de deur opende en ze was weer vloot zoals vorige keer. Deze keer had ik best veel zin en liet ik haar doen

We hebben eerst wat gekust en toen zei ze slaapwel, ik had haar gezegt ga je al slapen waarop ze antwoorde. Jij? Ik begon wat te stotteren want k wist niet goed hoe k het moest vragen. Ze zei ik weet het al. En ze keek oner het deken en zag dat k een erectile had. Ze begon me weer te zoenen en mat haar had over men lichaam ze strelen. Dan ging ze op me zitten en hazft ze me gepijpt daarna moest k haar bevredigen met de mond. Maar dat vond ik het meest spannend omdat I'd daar niet op gerekend hat Deus zei ik dat k dat niet wou doen

Toen werd ze een beetje lastig omdat het niet eerlijk is dat zei wel alles doet en ik niet. Dus gong ze gewoon op men gezicht zitten. En had k geen keuze meer. Tonen wou ze dat ik haar zou penetrernen maar ik had geen condoom dus heeft ze 1 van haar broers kamer gepakt die bij zijn vriendin was. En hebben we heerlijk seks gehad. Wel maar 30 min ofz.

 

Tip 1 heb er niet te veel schrik van want het is helemaal niet erg of schamend het is gewoon liefde en het hoort erbij.

 

Tip2 zerg ervoor dat je glijmiddel bij hebt zo gaat het ietsje vlotter

 

Tip 3 ga niet zeggen dat je niet oraal wil doen nadat ze je pijpte.

Tip 4 ZORG altijd voor enen condoom of meerdere.

 

Tip 5 was je voordat jes seks hebt

Het is niet prettig om is een vuile zaak te genieten.

 

TIP 6 wees er zeker van dat jullie bijde willen

 

Tip 7 doe het niet te luid als je niet alleen bent.

 

Dat was het.

Hebben jullie nog tips voor mij dat je zegt daar moet je volgende keer op letten?

 

Vragzn voor mij laat ook maar weten.

Groetjes anoniel


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik snap haar wel, dat zij jou wel pijpt maar dat jij haar niet wil bevredigen met je mond, maar toch vind ik dat ze daar anders op had kunnen reageren. Ik vind dat jullie elkaars keuzes moeten respecteren en misschien voortaan overleggen wat jullie wel en niet willen doen.

Tip 3 ga niet zeggen dat je niet oraal wil doen nadat ze je pijpte.

Tenzij je het natuurlijk niet wil, dan moet je (seks)partner dat simpelweg accepteren. Jij heb uiteindelijk alsnog toegegeven, maar als iemand iets niet wil hoor je normaliter te stoppen. In jouw geval is het ‘goed afgelopen’, maar een kleine noot voor anderen: :)

Als je het echt niet wil dan kan ze je nergens toe dwingen, seks is iets wat speciaal is en wat echt een band tussen jullie kan scheppen, als je je hier niet lekker bij voelt mag ze je hier niet toe dwingen, dit zou ze moeten begrijpen. 

Reageer