Vraag

Vertrouwen

  • 26 December 2018
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi er is een jongen op mij ik ken hem via insta maar ik weet niet of ik heb moet vertrouwen
hij wil met mij naar bed enzo maar moet ik moet toelaten of niet hij is 15 en in ben 14

kan iemand helpen?????

5 reacties

Je moet eerst weten of die jongen wel echt is dus ik zal eerst een keertje afspreken en jullie schelen maar een jaar dus het zouw wel kunnen ja
Heyy
Sowieso zou ik eerst hem veel beter leren kennen. Zoals videobellen enzo. En pas als je een goed gevoel heb zou ik stapjes verder gaan. Ik zou niet meteen naar bed met hem gaan. Zelf heb ik ook ervaring met jongens en zelf die ken ik niet via socail media maar kan ik niet vertrouwen

Als je hem wilt ontmoeten zou wel iemand meenemen.
Reputatie 2
Badge +3
Als je zeker wil weten of hij het is kun je eerst een specifieke foto vragen zo als een selfie met een ei en een wc rol op de trap
Ik zou hem eerst een paar keer ontmoeten om te kijken of je hem vertrouwt en dan eventueel verder gaan
Nouja, doe vooral wat jij wilt.
Echter lijkt het mij inderdaad aan te raden om slechts het bed te delen met een partner die jij echt vertrouwd.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar diegene waarmee je een relatie hebt, maar dat is slechts mijn mening.
Een jongen die je via het internet hebt leren kennen wekt niet al te veel vertrouwen op, maarja...

Reageer