vertellen or not?

• 16 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 366 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
nou ik ben een meisje (16jaar) en ben onwijs verliefd op dit meisje (al iets van 2 jaar). Eerst zat ik elke les bij haar in de klas, maar dat is nu niet meer zo vanwege andere pakketten. Ik mis haar, ik zie haar nog maar 3x per week. Nu wil ik het heel graag vertellen aan haar, niet persee omdat ik er zeker van ben dat zij hetzelfde voelt ofzo (weet ik juist niet want ze geeft voor mijn gevoel gemixte signalen) maar omdat ik dit wachten helemaal zat ben en ik wil weten of zij ook iets voor mij voelt. Ik ben nog niet uit de kast en ben dat ook niet echt van plan de enige die het weten zijn mijn vriendinnen. Ik weet wel dat ik haar kan vertrouwen, dat als ik het vertel dat ze dan gewoon niks doorlult aan anderen. Maar ik weet echt niet goed hoe ik het haar moet vertellen pliezz help

6 reacties

Hoi Notready,

Heb je er zelf al overna gedacht waar je het wilt vertellen? WhatsApp of in het echt? Ik denk dat je het het beste aan haar in het echt kunt vertellen. Heb je haar nummer? Misschien kun je d'r appen en vragen of ze in de pauze op een bepaalde plek wilt afspreken. Als jullie elkaar dan zien, kan je aan haar vertellen wat je voor haar voelt. Je kunt ook aan haar vertellen dat je liever niet wilt dat ze dit doorvertelt aan haar vriendinnen, want je bent nog voor niemand uit de kast gekomen.

Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt:),

Suzan (14) xx
hey Suzannevdb
ja ik wilde het ook in het echt vertellen, en ja ik heb haar nummer. maar ik wil het liever niet op school doen, want ik weet niet hoe ik reageer want het zal nogal een klap kunnen zijn als het "nee" is zegma.
Wat dacht je van privé, alleen met ze 2'en
Ik snap, tis moeilijk om te vertellen, maar toch moet je het vertellen
In dit soort gevallen zeg ik altijd niet denken maar doen
Hoe meer je denkt
Hoe meer je twijfelt
Dan kan je beter alles er maar uitgooien en gewoon vertellen
Toch?
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

maar moet ik dan gewoon een x met haar afspreken?
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Gwn doen joh als ze te vertrouwen is dan vertelt ze het heus niet door hoor en miss voelt ze wel hetzelfde? het beste is dat het er snel uit is en als ze afwijst heb je nog heelveel dagen om uit te huilen. Ze zal heus niet zo'n bitch zijn die alles door verteld
Het kan zijn dat als je het verteld en zij niet verliefd op je is dat ze het dan door verteld.
Je kan er misschien wel achter komen of ze op meisjes valt, als je dat weet en ze is het dan zou ik het wel vertellen.

Reageer