Vraag

Verstopplek

  • 23 August 2018
  • 6 reacties
  • 361 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben van plan om wat sejs toys te kopen maar waar moet ik het verstoppen want mijn ouders mogen er niets van weten.. hebben jullie nog wat ideën

6 reacties

Je kunt het ook in oude boeken verstoppen, dan maak je een vak je in het boek (je snijdt een vierkant in het papier en zorgt ervoor dat de bladzijden er nog wel in zitten. Daar kijkt nooit iemand in. Of achter je verwarming (ik heb die nooit aanstaan dus daar verstop ik wel is wat dingen achter. Of achter je kast. Of gewoon in je kast wat oude troep er op en niemand die er naar kijkt. Of misschien op je kast(als je een hoge kast hebt), etc

Of wees zelf beetje creatief!

^
Future
Oude schoolspullen kunnen ook een goede locatie vormen.
Vrij weinig andere mensen zullen daar interesse in tonen, dus misschien werkt dat.
Mijn ouders komen verder niet op mn kamer maar ik doe het onder mn matras. Ik weet niet of je toevallig een stapel bed hebt ofzo maar probeer zelf een plek te vinden waar je ouders of iemand anders niet komen
Badge +3
Anonymm
"Bij make-up ofzo" lol het is een jongen
In Kastjes waar ze echt nooit kijken en jij ook bijna nooit kijkt en anders bij make-up ofzo dat vinden hun misschien wel helemaal niet interessant. Het zou wel bizar zijn als je ouders je kamer gaan doorzoeken als je er niet bent?
Badge +3
Miss in een oude knuffel of een schoenen doos met oude schoenen erin en dan in de schoenen je speeltje en dan daarover heen van dat papier wat altijd in nieuwe schoenen zit om ze in vorm te houden! Dat kan je in je kast leggen.

Reageer