Verschil in seksbeleving bij Jongens Meisjes

  • 20 March 2018
  • 10 reacties
  • 1496 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Bij ons op school hadden we gister een seks voorlichtings-blok, er komt donderdag nog een:
Gister werden de jongens en meisjes apart genomen en konden we met een begeleider praten over seks (er kwam echt veel aan bod!)
Ik had wel vragen over dit:
Verschillen tussen mannen en vrouwen
- Vrouwen kunnen meerdere keren na elkaar een orgasme krijgen. Mannen meestal niet.
- Bij vrouwen kan het orgasme langer duren dan bij mannen.
- Vrouwen kunnen meer verschil voelen tussen orgasmes: de ene keer is het klaarkomen intenser en langer dan de andere keer. Bij mannen lijken de orgasmes meer op elkaar.
(dit is een citaat uit de website: seksualiteit.nl)

Eigenlijk heb ik de beleving van een vrouw!
Ik vertelde dat, en ik werd door andere jongens gelijk neergemaaid als opschepper! Het bleek echt zelden voor te komen. Om de discussie voort te zetten heb ik ingebonden , maar ben later gaan praten met de voorlichter! Het kan zo zijn, volgens hem, maar bij jongens is het patroon veel meer volgens een standaard. Ik kan het er nog over hebben donderdag!

Hoe denken jullie hierover? en hebben jullie wel anders beleefd? Zowel als jongen zijnde, als de partner van een jongen?
Dank voor jullie reacties!
M12G

10 reacties

@THOMASSSSS,
Hoi, Leuk dat je reageert!
Ik kan regelmatig 3, 4 of 5x snel achter elkaar klaarkomen. (meestal is het 3 of 4x) Iedere keer geef ik dan ook sperma! Meestal de 2e en 3e keer het meest. Er komt dan ook veel, waterig sperma terwijl de eerste keer en 2e dik, slijmig en mooi wit zijn!
Het gevoel wat ik heb als ik verschillende keren kan komen is veel sterker als bij maar Ă©Ă©n keertje. Het voelt als surfen op een golf, alsof ik opgetild word. Soms kan het heel erg sterk eindigen. Je snapt dat het genot dus ook langer voortduurt en dat er uiteindelijk veel sperma vrijkomt. De verschillende keren kunnen best verschillen! Meestal wordt het gevoel sterker naarmate ik er meer heb.
Ik kan ook niet verklaren waar het aan ligt, behalve dat ik vroeg ben gaan puberen en een sterk, atletisch lichaam heb. Ik sport ook graag. Ik ben eerder met seks begonnen dan de meesten.
Groet je M12G
@ALLTOGHETHERNOW,
Hi, Dankje voor je reactie!
Ja, het klopt dat iedereen anders is. Ik was een beetje teleurgesteld dat verschillende klasmaten ineens begonnen mij te bumpen! Waarschijnlijk weten zij hier ook niets van mee te praten, en dan reacties als: 'opschepper!' en 'liegbeest'. Maar ze weten wel dat ik een vechtsport doe en op gym zeer sterk presteer. Mijn lichaam is nu al erg getraind.
Ik ben al bij een uroloog geweest en die had het er ook over (net wat jij zegt) dat het later weer kan veranderen. Zolang ik nog in de pubertijd zit valt hier nog heel weinig over te zeggen. Het kan met de hormonen te maken hebben. Denkt men huisarts ook.
Ik maak me ook niet zo zorgen, al wil ik wel weten of dit nog 'gewoon' is te noemen. Ik zou het wel jammer vinden als ik het vermogen om vaker klaar te komen, weer zou verliezen! Het komt dus veel minder voor als bij meisjes, is mij verteld. (Mijn ouders vinden het niet gewoon!)
Ik maak waarschijnlijk veel sneller sperma aan als de meeste jongens! Dat denkt ook mijn sportarts.
De voorlichter wilde mij donderdag privé nog spreken, omdat ik nog vragen heb. En hij mij ook nog hierover wilde vragen!
In de klas zal het nog besproken worden als de meisjes en jongens bij elkaar zijn, donderdag.
Groet je M12G
hey allemaal,
Afgelopen donderdag hadden we het 2e deel.
De bedoeling was dat na de 'seksegesprekken' de meisjes vragen konden stellen aan de jongens en andersom.
Een jongen vroeg plotseling aan de meisjes of zij achter elkaar konden komen en hoe dat was. Lang niet alle meisjes konden dat!
Een meisje durfde te antwoorden. Ze vond het best moeilijk. We hebben voor haar geklapt! En toen vroeg zij hoe dat zat bij de jongens!
Dus ik gaf de antwoorden! Nu durfden de jongens niet mij te bumpen! Maar ik durfde ook niet alles te vertellen! Ik vond het best moeilijk om het uit te leggen voor de klas. De begeleiders vertelde nog eens dat het heel weinig voorkomt bij jongens vanwege het sperma. Ook kunnen jongens 'droog' klaarkomen. En het ook niet verwachten kan dat iemand dat zo maar kan! Er werd ook voor mij geklapt.
Daarna heb ik nog een goed persoonlijk gesprek gehad. En nu voel ik me er goed over en begrijp ik dat die jongens zo stom op mij reageerden.
Een paar klasgenoten zeiden dat ze het best moedig van me vonden en ook wel geil! Maar verder ben ik er niet op in gegaan.
Groetjes M12G
Hi Perenbomen,
Ik doe wat langer over masturberen als ik een kans wil om een paar keer te komen.
De eerste is kort en voelt oppervlakkig. Dan heb ik het gevoel dat ik door kan, dat ik meer sperma voel. De 2e en 3e zijn sterk en met veel waterig sperma! Als ik doorga doet het eerst pijjn maar het klaarkomen voelt heel intens kietelig! Ik voel me heel sterk en onoverwinnelijk! Verschillende sekspartners hebben het meegemaakt.
Het komt waarschijnlijk door een hoge productie van sperma!

Probeer gewoon eens door te rukken nadat je bent klaargekomen! Vertel wat je voelt.
Plezier!
Hi,
Ik geil me zo 40 minuten op. Als ik bij een orgasme kom, dan stop ik inderdaad.lk moet erg opgewonden zijn om het te kunnen.
Daarbij moet je sterk zijn! Ik dwing mijn lichaam om door te gaan! (ik sport)
Aan mijn piemel en ergens binnenin, voel ik dat het kan! Het kan ook mislukken, dan voelt het naar en het orgasme stopt.
Anders gaat het orgasme door. De pieken zijn bij de zaadlozingen! Binnen een paar minuten haal ik dan 3 tot 5 of meer orgasmes.
Het voelt onoverwinnelijk! Dat er veel sperma komt is voor mij het bewijs!

Probeer door het schokken heen te rukken! Je zet gewoon in je kop: ''En nu wil ik de volgende!''
Ik heb na de tweede geen problemen meer om door te gaan. Ik stop meestal als ik uitgeput ben.
Vertel wat je voelt. Het kan best heftig zijn!
Geluk!
Hi Perenbomen,
Nog wat anders:
Veel jongens die deze soort van klaarkomen niet kennen, zeggen dat het niet telt als meerdere keren , maar Ă©Ă©n lange is! Dat wilden de jongens in de voorlichting niet snappen!
Met mekaar kom ik aan hogere aantallen. Ik heb ongeveer 20 orgasmes per week!
GroetJe!
Hallo. Ik vroeg me af hoe je dat doet, meerdere keren klaarkomen. Nadat ik spuit voelt rukken raar. Heb jij dat ook aan het begin als je een 2e of 3e keer gaat na het rukken? Want als jij dat hebt maar wel veder kan gaan, wil ik het ook proberen.
wat bedoel je precies met "ik doe wat langer over masturberen"? Stop je dan soms even (nog voordat je het sperma voelt komen. Dus zegmaar niet stoppen net voordat je spuit)

Ik heb het al 2 keer geprobeerd, en het voelt raar. Mijn eikel is dan heel gevoelig en ik ga dan helemaal schokken ofzo, wat eigenlijk ook wel lekker voelt
Hoi!

Bij mij is het aantal sperma dat ik produceer meestal zo ongeveer geljk. Ik ben zeker geen expert op dit gebied, maar ik denk dat je je niet teveel zorgen maken, als je dat al doet. Iedereen is anders; misschien is het nu zo bij jou en verandert het later weer, en dat is denk ik ook niet erg. In ieder geval kan je er nog over praten op Donderdag; als het niet comfortabel voelt om het er met anderen bij over te hebben, zou je altijd nog aan je voorlichter kunnen vragen of jullie het er in het privé over zouden kunnen hebben, lijkt mij.
In ieder geval denk ik dat het allemaal goed komt, lijkt me.

Ik wens je veel sterkte,
AllTogetherNow
Ik heb soms wel dat ik de ene keer iets meer sperma spuit dan de andere keer, maar ik kan niet twee keer achter elkaar klaarkomen.

Reageer