Vraag

Verplicht seks van broer

  • 4 December 2019
  • 12 reacties
  • 14172 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 13 en heb geen vriendje maar veel jongens vroegen me wel verkering maar ik zij telkens nee vanwege me broer van 16 hij is vaak dronken en dan probeert hij met mij in bed te gaan maar ik doe altijd mijn kamer op slot als ik weet dat hij gaat drinken. Maar tegenwoordig komen ze vrienden ook en me moeder weet niet dat omdat ze tot heel laat werk dus van me broer moet ik vaak seks hebben met zijn vrienden voor geld en die gaat dan naar hem terwijl ik dat niet wil ze doen wel een condoom om en ik slik de pil ik heb verteld dat ik dit niet wil doen maar hij zij als ik het niet doe dan gaat hij mij slaan 

Wat moet ik doen ?


12 reacties

Ik zou het aan je moeder vertellen want die zou er gelijk iets aan doen of aan de politie als je moeder niet mee helpt 

Badge

Hey! ik heb speciaal een account aangemaakt toen ik dit zag </3 het spijt me zo erg ik hoop dat zijn gedrag is gestopt. Hoe gaat het nu met je? heb je het aan iemand vertelt, want dit kan echt niet en is super schadelijk voor jouw mentale gezondheid, mijn hart gaat uit naar je <333

Omg dit kan echt niet hoor dit is zelfs groepsverkrachting als je het met meerdere vrienden van hem moet doen. Je bent amper 13 dt is kinderverkrachting niemand zou dit ooit mogen meemaken vertel het vandaag nog aan je moeder en doe aangifte bij de politie ook al is het je eigen broer de feiten zijn veel te ernstig.

Badge

dat is echt niet oke, dat is strafbaar (heel erg zelfs)

ik zou het idd aan je moeder vertellen of ook idd een brief schrijven.

en misschien kan je voortaan een emergency tas maken met slaapspullen en kan je als je weet dat ie weer op stap gaat bij een vriendin blijven slapen.

en als ie je dan wilt gaan slaan moet je zo snel mogelijk naar een ouder of voogd rennen, dan kan ie je niet meer slaan aangezien je dan voor je ouder/voogd staat.

ik hoop echt dat je hier iets aan hebt, want je broer is ( ik wil je niet kwetsen ) niet goed in zijn hoofd.

groetjes, 
Persoontje123

(oeps zie nu pas dat dit 2 jaar geleden is geupload lol)

Hoi

 

Wat naar dat je broer je dwingt tot seks met zijn vrienden. Helemaal niet ok wat hij doet. Zoals Anoniempje.F zei, meld je dit best bij je moeder. Wat je broer doet is namelijk onaanvaardbaar. Bij zo’n ongepast gedrag horen consequenties. 

 

Zou je, in afwachting dat je dit met je moeder hebt kunnen bespreken, soms bij een familielid of vriend(in) terecht kunnen? Daar zou je veilig de nacht door kunnen brengen. Als een gesprek met je moeder je trouwens eng lijkt, zou je haar ook een brief kunnen schrijven. 

 

Groetjes

Kenshin

Badge

Girl dit kan echt niet zo doorgaan. Vertel het alsjeblieft aan iemand die je vertrouwt en zoek een oplossing, want wat jou broer doet is absoluut niet oke en zelfs strafbaar.

Reputatie 7
Badge +17

Is wel een topic van 3 jaar geleden, dus ja, ik hoop dat het allemaal goed gekomen is.

Badge

Is wel een topic van 3 jaar geleden, dus ja, ik hoop dat het allemaal goed gekomen is.

Oh bruh ik ben blind, zou je misschien even mijn topic kunnen lezen? Zou k fijn vinden :)

Reputatie 7
Badge +15

Is wel een topic van 3 jaar geleden, dus ja, ik hoop dat het allemaal goed gekomen is.

Oh bruh ik ben blind, zou je misschien even mijn topic kunnen lezen? Zou k fijn vinden :)

Gedaan @Janeelol ! Ook gereaceerd!!!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

aub meld dit bij de politie of bij je ma

-ik zie dat deze 3 jaar oud is ik hoop dat alles goed is

Badge

he wat erg dat je dit doormaakt zorg er voor dat je het aan je moeder vertelt want als jij dit niet wilt moet je ervoor zorgen dat het stopt want wat je broer doet kan echt niet en is rechtelijk strafbaar als je moeder niet wil luisteren zorg dan dat je iemand kan vinden die je vertrouwt en je wel kan helpen ik hoop voor je dat dit snel wordt opgelost

Dit is echt erg dus ik zou t aan je ouders vertellen en evt zelfs aangifte doen 

Reageer