Skip to main content

Heyy

Stel dat het verboden wordt om kleding te dragen en je dus overal naakt moet rondlopen. Mij zou het leuk/chill lijken(omdat ik ook een nudist ben) 

Maar hoe zouden jullie het vinden om overal naakt te moeten lopen omdat je geen kleding meer mag dragen

Mij lijkt het ook wel chill dan weet je ook meteen waar je mee te maken hebt. Grote tieten kleine tieten een grote lul of een kleine. Ik zou het wel even vreemd vinden maar ben zeker van mezelf iedereen mag mijn pure vorm zien. Ik heb niets om me voor te schamen en al zeker niet voor wat tussen mijn benen hangt

Hey

Ik zou het denk ik niet zo leuk vinden omdat ik me ook wel een beetje schaam om mijn uiterlijk. Ik ben soms wat onzeker of ik wel genoeg spieren heb enz.

Dus ik zou het niet fijn vinden

liefs @Anymoymous 

@Meisje15x  lijkt mij ook super chill om alles naakt te moeten doen. School, sport, hobby’s, bij vrienden, de stad in enz

Ik zou er ook geen problemen mee hebben.. 

Ja joh, lekker chill als je dan naakt naar buiten moet als het sneeuwt en -10 is.

Het zou mij denk ik niet boeien dat ik naakt ben maar meer dat ik het echt heel erg koud zou hebben en dat je echt heel erg gaat stinken en vies word en zo haha maar het lijkt me ook wel chill en het is maar een lichaam ☺️💗😁

Het lijkt me maar een frisse bedoening dan 🥶 al loop ik zelf altijd in korte broek maar zelfs mij lijkt dit echt een tikje te koud 😉. Alleen daarom al zou ik het niet toe juichen. Tenzij het bijv op Bonaire ofzo zou zijn. Als dan ook iedereen naakt is maakt het denk ik ook niks meer uit. Net als op naturisten campings. Lengtes en cups doen er na een dag al niet meer toe denk ik. Zijn nu trouwens ook al vrij onbelangrijk. 

Groetjes liefs Tartan X 

@Tartan15 Krijg het al koud als ik er aan denk dat jij in de winter met een korte broek loopt. Maar jij bent er aan gewend waarschijnlijk.

Ik heb verder niks met nudisme maar als iedereen naakt loopt val je natuurlijk meer op als je kleren aan hebt. Dus wat dat betreft zou het me niet veel uitmaken. Als het dan in Nederland ook nog eens het hele jaar door zonnig en 25 graden was...

Heyy,

Lijkt mij ook een koude bedoening in de winter ik vind het al knap van @Tartan15 om met dit weer in korte broek te lopen😅 

Als iedereen naakt zou zijn zou dat denk ik vrij snel wennen en dan boeit het niemand meer hoe iedereen er uit ziet. Dan krijg je denk ik idd wat @tim16 zegt dat juist kleding raar wordt. Op een tropisch eiland is het misschien wel fijn, maar hier in Nederland ben ik er geen voorstander van😉

Groetjess, ItsJustMe <3

Beetje hetzelfde als de anderen. Als iedereen naakt is val je juist meer op als je kleren draagt. Dan zal het me niet zoveel uitmaken. Tenzij het idd koud is of sneeuwt…

Groetjes Lupus 

Hey @tim16  en @ItsJustMe  ik doe dat nu ook thuis  ( rokje of korte broek) en als ik ga hardlopen een sportbroekje en het is best lekker hoor! Net wat @Tartan15  ergens al eens zei: als je maar lekkere dikke sokken of kniekousen hebt en goede warme bovenkleding is blote knieën en kuiten eig heerlijk nu! Ik zou zeggen probeer het eens! 😄😉 Ik heb het gevoel dat jullie dat nu al helemaal zien zitten 😁 xd

Liefs Tover xxx

@Tover01 Nou, als het buiten rond of onder de 10 is doe ik een lange broek aan als ik ga hardlopen. 😅

Helemaal naakt moet ik echt niet aan denken. 🥶😂

Reageer