Hoi
Ik ben een meisje van 14 en heb den beste vriendin van 13. Ik hou heel veel van haar, maar ik weet niet of dat dat vriendschappelijk is of niet. Soms wil ik haar gewoon zo graag zoenen, en ik heb ook misschien seksuele gevoelens. Ik wil graag met haar logeren en dan zoenen enzo.. of verder gaan.
Ben ik verliefd en niet hetero????
Bladzijde 1 / 1
En als ik met haar ben word ik soms ook nat? Wat betekend dit
Hey @anoniemmeisjexoxo141711 ,
Ik heb dit ongeveer ook meegemaakt.
Het kan gewoon zijn dat je haar leuk vindt als vriendin. Maar het kan ook zo zijn dat je vlinders in je buik hebt en verliefd ben op haar.
Zelf had ik dat ik steeds aan een vriendin van me dacht en steeds meer wilde afspreken. Na een langere tijd. Had ik dat nog steeds. Ze ging niet meer uit m'n hoofd en kon het zo goed vinden met haar. Toen heb ik met haar geklets over van alles en heb der ook gezegd dat ik haar wel leuk leuk vond. Na een tijdje hadden we gwn een relatie.
(Wel na veel praten en beetje kijken of zij ook wat wilde)
Het kan gek lopen en snel gaan.
Maar ik zou zeggen ga is met haar praten. Beetje kijken hoe zij over dingen denkt. En zeg Later dat je haar leuk vind. Eerst even afwachten en kijken wat ze te zeggen heeft.
Je merkt aan haar en jezelf, na een tijdje wel of je verliefd ben en hoe zij erin staat. Geef het ook een beetje tijd. Haasten hoeft niet.
Ik hoop als je hier iets aan hebt.
En je mag gerust meer vragen. Ik heb in deze situatie gezeten. Was moeilijk maar ben nu super blij met mijn relatie. Het was een van mijn beste vriendinnen. Nu is ze mijn vriendin
Heel veel succes!
x Sandy
Ik heb dit ongeveer ook meegemaakt.
Het kan gewoon zijn dat je haar leuk vindt als vriendin. Maar het kan ook zo zijn dat je vlinders in je buik hebt en verliefd ben op haar.
Zelf had ik dat ik steeds aan een vriendin van me dacht en steeds meer wilde afspreken. Na een langere tijd. Had ik dat nog steeds. Ze ging niet meer uit m'n hoofd en kon het zo goed vinden met haar. Toen heb ik met haar geklets over van alles en heb der ook gezegd dat ik haar wel leuk leuk vond. Na een tijdje hadden we gwn een relatie.
(Wel na veel praten en beetje kijken of zij ook wat wilde)
Het kan gek lopen en snel gaan.
Maar ik zou zeggen ga is met haar praten. Beetje kijken hoe zij over dingen denkt. En zeg Later dat je haar leuk vind. Eerst even afwachten en kijken wat ze te zeggen heeft.
Je merkt aan haar en jezelf, na een tijdje wel of je verliefd ben en hoe zij erin staat. Geef het ook een beetje tijd. Haasten hoeft niet.
Ik hoop als je hier iets aan hebt.
En je mag gerust meer vragen. Ik heb in deze situatie gezeten. Was moeilijk maar ben nu super blij met mijn relatie. Het was een van mijn beste vriendinnen. Nu is ze mijn vriendin
Heel veel succes!
x Sandy
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.