Vraag

Verliefd op nicht

  • 18 August 2017
  • 5 reacties
  • 1767 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een 15 jarige en heb een nicht van 16. Ze is best knap el zie haar best vaak. Ze vind mij ook wel knap want ze bekijkt me altijd wanneer ik niet naar haar kijk. Vroeger ging ik ook wel eens in bad met haar. Ik heb al wel eens met haar gepraat over seks. Ze vind het heel leuk en zou het zlef eens willen proberen. Ik zou ook wel eens seks willen hebben, is dit oke

5 reacties

ja ik denk van wel maar vertel het niemand anders worden de familiedagen héél akward
Seks hebben met je familie, niet echt sociaal geaccepteerd en daarnaast is her resultaat vaak niet al te best.
Ik kan je echter niet vertellen in hoeverre de wet het toestaat.
Sex tussen Nicht en neef is niet verboden zegt mijn vader. Het is totaal iets anders als broer en zus...
nicht en neef is verder niks mis mee. het is alleen wel beter dat jullie dit echt veilig doen en dat het tussen jullie 2 blijft! familie kan er erg van schrikken mocht dit naar buiten komen, of ouders die een ander kind beschuldigen van wat ze hebben gedaan. dus voorkom ongemakkelijke situaties en/of ruzies in de familie door het gewoon voor jullie zelf te houden.
als jullie het allebei willen is het denk ik niet erg en overkwam mij dit maar XD (gebruik wel een condoom btw)

Reageer