Beantwoord

Verliefd op mijn beste vriendin

  • 15 November 2018
  • 5 reacties
  • 1089 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben er bij mij zelf achter gekomen dat ik sinds een tijdje niet alleen maar hele goede vrienden ben met mijn beste vriendin ik ben ook verliefd op haar denk ik zij is 11 jaar (bijna 12) en ik ben 13 (bijna 14) we spelen vaak rollespellen daarin gaat het meestal zo ver dat we uit eindelijk zoenen (tong zoenen) of we voelen elkaar een van mijn vragen is als je zo aan elkaar zit dat je klaar komt is dat dan seks? En aangezien ik niet weet wat zij er van vind en we praten er ook nooit over het gebeurt gewoon weet ik niet wat zij vind en kan en mag dit eigenlijk wel en zou ze het wel willen en zou ze ook verliefd op mij zijn wat denken jullie?
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 November 2018, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi

Ik ben ook verliefd op mijn beste vriendin en heb dat har gwn verteld (ik bijna 14, zij al 14) en het gaat nu al beter (wij raakte elkaar niet aan maar, als zij het goed vindt moet je gwn rustig onderzoeken) ik hoop dat je er uitkomt

Doeidoei

Reputatie 3
Badge +3
Ik ben er bij mij zelf achter gekomen dat ik sinds een tijdje niet alleen maar hele goede vrienden ben met mijn beste vriendin ik ben ook verliefd op haar denk ik zij is 11 jaar (bijna 12) en ik ben 13 (bijna 14) we spelen vaak rollespellen daarin gaat het meestal zo ver dat we uit eindelijk zoenen (tong zoenen) of we voelen elkaar een van mijn vragen is als je zo aan elkaar zit dat je klaar komt is dat dan seks? En aangezien ik niet weet wat zij er van vind en we praten er ook nooit over het gebeurt gewoon weet ik niet wat zij vind en kan en mag dit eigenlijk wel en zou ze het wel willen en zou ze ook verliefd op mij zijn wat denken jullie?

praat er een betje over zo heb ik het gedaan en nu heb ik en relatie met mijn nicht en ja zo begonnen we ook onze relatie dus probeer wat
nou dat is natuurlijk wel moeilijk, je zou bijv al zijn jullie weer bezig dan na afloop als je nog even met haar zit het er over hebben en dan de vraag stellen hoe zij het vond, en hoe ze er overdenkt
Hey bedankt voor je reactie
met aanraken bedoel ik (zij gaat met haar knie tegen mijn vagina duwen enzo en ik bij haar en ook elkaar vingeren ) dat soort dingen, ik vind het dood eng om er met haar over te praten maar als ik het ga doen, hoe start je zo’n gesprek ?
hey,
ligt eraan wat je doet met elkaar aanraken, en zelf vind ik dingen als anaal, pijpen, en vaginaal de enige dingen wanneer je echt spreekt van seks(mijn mening).
nou als je zegt dat jullie het vaker doen en het zomaar gebeurt en ze doet er niks tegen lijkt het mij dat ze het niet erg vind om te doen.
wat je zou kunnen doen is het bespreken en dan de vraag te stellen hoe zij er over denkt

Reageer