Vraag

verliefd op me stiefzus

  • 22 December 2021
  • 11 reacties
  • 1060 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben verliefd op me stiefzus alleen ik weet niet wat ik moet doen ik wil denk ik ook de seksuele kant op gaan alleen ik weet gewoon niet wat ik moet doen onze leeftijd verschil is best groot ik ben 16 en zij is 24 en ik weet gwn niet wat ik moet doen moet ik dit aan haar vertellen of niet?


11 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou even wachten miss gaat het weg alleen als het zo blijft zou ik naar je moeder of vader gaan of een vriend of vriendin die dichtbij je staat die ziet de situatie miss van dichtbij

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou even wachten miss gaat het weg alleen als het zo blijft zou ik naar je moeder of vader gaan of een vriend of vriendin die dichtbij je staat die ziet de situatie miss van dichtbij

Wat bedoel je met wachten ik heb dit al 2 jaar en ik wil zo graag het sexuele kant met haar op gaan

Reputatie 5
Badge +3

Oke hmmm ik zou even met iemand die dichtbij je staat gaan praten maar het kan wel als een shock voor haar en je ouders komen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @luuk15 ,

 

We lezen dat je seks met je stiefzus wilt hebben die 24 jaar is, dus een volwassene. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes van Marieke

De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Oke hmmm ik zou even met iemand die dichtbij je staat gaan praten maar het kan wel als een shock voor haar en je ouders komen

Ja maar dat is dus een probleem niemand staat echt dichtbij me

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @luuk15 ,

 

We lezen dat je seks met je stiefzus wilt hebben die 24 jaar is, dus een volwassene. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes van Marieke

De Kindertelefoon

Hoe kan ik met de kindertelefoon chatten anoniem?

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd Kindertelefoon-

 

Hoe kan ik een account maken want je moet dan een account maken?

Reputatie 6
Badge +4

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Je vind ons ook via www.kindertelefoon.nl.

Om te chatten hoef je geen account aan te maken, alleen als je meedoet aan de terugkomchat, dan maak je een account aan maar ook dat is anoniem.

Reputatie 2
Badge +1

Oke hmmm ik zou even met iemand die dichtbij je staat gaan praten maar het kan wel als een shock voor haar en je ouders komen

Niemand staat dichtbij me

 

Reputatie 1
Badge +1

(Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon)

Ik zou het niet doen.

1. Leeftijds verschil te groot

2  het blijft familie is some sorts

3. Zij gaat wss haarzelf aangetrokken voelen aan mensen van haar leeftijd

Reputatie 2
Badge +1

(Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon)

Ik zou het niet doen.

1. Leeftijds verschil te groot

2  het blijft familie is some sorts

3. Zij gaat wss haarzelf aangetrokken voelen aan mensen van haar leeftijd

Oh oke maar dan krijg ik er steeds meer last van

Reageer