Beantwoord

Verliefd op jongen

  • 28 October 2019
  • 6 reacties
  • 444 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben bi en 18 jaar. Ben verliefd op een jongen van 17 maar weet niet wat zijn seksuele voorkeur is. We snappen regelmatig op snapchat.Hoe kan ik erachter komen of hij mij ook leuk vind?

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 November 2019, 18:18

Bekijk origineel

6 reacties

Voor een eerste ontmoeting is het verstandig om elkaar voor het eerst te zien op een openbare plek. Soms gebeurt het namelijk dat iemand zich voordoet als een jonger persoon of als iemand met andere intenties, waardoor afspreken op een openbare plek veiliger zou kunnen zijn. Echter zouden jullie, wanneer alles gewoon goed is, na het ontmoeten bij een van jullie thuis een film kunnen kijken. Alvast veel plezier gewenst :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

@Kenshin bedankt voor je antwoord. Kan samen een film kijken bij een van ons thuis ook? We hebben elkaar nog nooit eerder ontmoet, maar daar gaat hopelijk snel verandering in komen :grinning:

 

mvg

Wat fijn dat hij voorstelde om samen wat te doen. Jullie zouden ergens kunnen gaan eten, naar een pretpark gaan, een wandeling maken, etc. Bekijk maar wat jullie beiden gezellig vinden. Sommigen vinden de luide geluiden van een pretpark bijvoorbeeld allesbehalve aangenaam, terwijl anderen nerveus worden van de rust in een bos. 

 

Aangezien je deze jongen naar mijn vermoeden nog nooit ontmoet hebt, lijkt het me verstandig om af te spreken op een openbare plek. Dit kan jullie beiden een veilig en zeker gevoel bezorgen.

 

Gr. Kenshin

@IncognitoBoy @Kenshin Ik heb hem ontmoet via Yubo en we snappen elke dag met elkaar. Laatst stuurde hij me ook een snap waarin hij zei: “we kunnen wel een keertje gwn iets doen man, we wonen niet eens heel ver van mekaar vandaan". Stel hij nodigt me uit, wat kan ik dan beste doen qua activiteit of gesprek?

 

groetjes

 

Hoi

 

Het lijkt me nuttig om deze jongen beter te leren kennen. Vroeg of laat zou een gesprek rond geaardheid kunnen opkomen, wat jou een kans biedt om te weten te komen of deze jongen eventueel hetzelfde zou voelen voor jou als jij voor hem. Als je erachter zou komen dat hij reeds een partner heeft of dat hij zich niet aangetrokken voelt tot jongens, zou je er een goede vriend aan over kunnen houden. 

 

Zoals IncognitoBoy zei, kan het helpen om af te spreken. Een gesprek dat plaatsvindt op een plek waar jullie beiden fysiek aanwezig zijn, laat vaak een diepere betekenis achter. Samenzijn zou de kans op eventuele verliefdheid er ook op kunnen vergroten, aangezien je zo veel meer eigenschappen van jezelf weergeeft. 

 

Groetjes

Kenshin

Hoi,

Je zou m een keertje uit kunnen nodigen om bij jou thuis samen een film te gaan kijken. Zijn reactie daarop is meestal wel het antwoord.

 

ik hoop je geholpen te hebben.

veel succes

gr IB

Reageer