Verliefd op iemand die mij niet kent

  • 3 January 2018
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik werk achter de kassa in een winkel en elke week komt er een hele knappe jongen in de winkel maar ik ben bang dat ik hem leuk vind terwijl ik hem niet eens ken. Nu heb ik hem gisteren toegevoegd op insta en hij heeft me geaccepteerd en volgt me nu ook terug, maar moet ik nu ook via facebook een vv sturen of kom ik dan stalkerig over? hoe kan ik soepel contact leggen en is het raar dat ik gevoelens voor hem heb?

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hey,

Nee het is zeker niet raar dat je gevoelens voor hem hebt. Ik denk dat een vv via Facebook een beetje overbodig is... Maarja dat is mijn mening 🙂 je zou eens een dm kunnen sturen? Tja waar moet je het over hebben... Misschien gewoon wat interesses tonen en vragen waar die op school zit of wat z'n hobby's zijn. Tja dit moet je wel durven (ik zelf zou het ook moeilijk vinden om zomaar een berichtje sturen). Je zou ook eens een beetje laten zien achter de kassa dat je interesses in hem hebt? Leuk lachen, nja knipoog kan maar dat kan misschien ongemakkelijk worden XD. Complimentje geven? Snel een kort gesprekje zoals: wat een slechte weer he?

Tja kijk maar wat je gaat doen. Succes in iedergeval 🙂
heyy, bedankt voor deze tips heb er zeker wat aan. ik denk dat ik achter de kassa maar is een praatje met hem ga maken :8 🙂

Reageer