Vraag

verliefd op een kennis (oudere vrouw)

  • 17 January 2020
  • 37 reacties
  • 2293 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik denk dat ik verliefd ben op een kennis van me ze kom t soms langs om koffie te drinken en ik word gelijk al best wel opgewonden door haar. Ik hou ervan als vrouwen roken dat vind ik super sexy en zei rookt dus dus elke keer als ik haar dan zie roken word ik super geil 

Zal ik het haar vertellen?


37 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Mij lijkt het niet verstandig om het te vertellen. Je kunt het tegen een goede vriend zeggen, maar ik zou het niet tegen haar vertellen. Je weet niet hoe ze er op zal reageren. En wat je ouders er van zullen vinden. Ik zou het voor jezelf houden of een goede vriend.

hoop dat je er wat aan hebt

groetjes mee

 

Hey,

Normaal zeg ik altijd dat je naar buiten moet komen met je gevoelens. Nu denk ik echter dat het een beter plan is als je dat niet doet. Persoonlijk zou ik het tegen niemand zeggen; niet tegen haar, niet tegen je ouders en niet tegen je vrienden. Je moet het gewoon voorbij laten gaan en iemand zoeken van je eigen leeftijd. Dag ha voor iedereen denk in beter. Sorry als ik hard overkom..

Hopelijk heb je er wat aan! 

Xx

Ik wil het toch echt zeggen ik blijf er maar mee zitten

Ik ben alleen thuis en ze komt zo zal ik het vertellen misschien krijg ik wel seks met haar??

Hey Teun15

Ervoor kiezen om open te zijn over je gevoelens kan, maar op seks zou ik niet rekenen. Echter zou het kunnen dat je, door je gevoelens met haar te delen, deze een plaats kan geven. Verder zou ik je aanraden om een partner te zoeken rond je eigen leeftijd. 

 

Gr. Kenshin

Hoeveel ouder dan jij is deze vrouw?

Denk je dat ze ook verliefd op jou is? 

 

@RickyB  ik ben 16 en zij is bijna 40 en ik weet niet of ze verliefd is

Misschien kan je voorzichtig wat met haar over seksuele dingetjes gaan praten en kijken hoe ze daar op reageert.. En zeggen dat je erg nieuwsgierig bent naar seks. 

@RickyB  wat voor dingen moet ik dan zeggen

Vandaag was ze er weer en ik was alleen thuis met haar we gingen samen praten en ze begon weer een sigaret op te steken en ik werd zo super geil ik was op t punt om het te zeggen maar het kwam niet maar ik weet t niet ik kwam zelfs te laat op school omdat ik bij haar wou blijven dus voor me gevoel moet ik het toch een keer vertellen alleen mogen mijn ouders dat niet weten

Ik heb iets bedacht. Misschien kan je de volgende keer als ze langs komt de gulp van je broek "per ongeluk" open laten en misschien zegt ze daar dan iets van.. Dan doe je net alsof je hem niet dicht kan krijgen en dan vraag je of zei het misschien even wil proberen. Dan zit ze met haar handen vlak bij je pik.. 

@RickyB  oehhh helemaal nog niet zo'n slecht idee

Dan misschien zeggen van oh, sorry hij staat wel stijf. Afhankelijk van haar reactie kan je dan vragen of ze dat erg vind of dat ze het wil zien. 

Heeft ze geen vriend ofzo? 

@RickyB  ja heeft ze wel maar nog niet zo heel hecht

Reputatie 1
Badge

Dan zou ik het zeker niet doen man. Het is zeker belangrijk dat je uitkomt voor je gevoelens, maar in dit geval zou ik dat niet doen. Mocht er iets gebeuren, dan is dat hartstikke strafbaar. Zij kan een ernstige straf krijgen en jij krijgt alle “shame”.

@Anoniemeboy4289  nee het blijft sws dan tussen ons

Reputatie 1
Badge

Dat is natuurlijk je bedoeling, maar het mocht het onbedoeld dan wel in een ernstige situatie worden verteld, dan zijn er allerlei gevolgen die je zeker niet wilt als 16-jarige.

@Anoniemeboy4289  dat heb ik er misschien wel voor over

Reputatie 1
Badge

Nu zeg je dat wel, maar later helaas niet meer.

Ik ben best nieuwschierig hoe het afloopt  Maar als ze wel een vriend heeft dan zal ze daar wel seks mee hebben. 

Wanneer zie je haar weer? Ik ben erg benieuwd hoe de open gulp truc werkt

Houd ons op de hoogte!

Suc6

@Jongenanoniem123  ik weet niet wanneer

Reputatie 1
Badge

Ik ben ook benieuwd hoe het afloopt houd ons op de hoogte en ga er voor

 

Reputatie 1
Badge

Is er nog iets gebeurd @Teun15?

Reageer