Verkracht worden

  • 24 April 2018
  • 5 reacties
  • 1923 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ben 3 dagen geleden verkracht en zit er nog steeds mee ik ben verkracht door een vriend van school ik ging richting huis bij een bos en zag die jongen hij zij heey en ik zij heey terug en hij pakte me bij me kont ik zij stop maar dat deed hij nie hij ging me bij me tieten pakken en draaide aan me tepels super hard onder tussen werd zijn ding hard en deed zijn kleren uit hij stopte zijn ding in me kont en stoote super hard en hij deed me super veel pijn hij draaide me om en begon eerst me te vingeren hij ging mij laten komen maar dat wou ik zelf niet toen ik kwam ging hij zijn ding in me vagina stoppen hij kwam ook in me en zonder condoom en wat moet ik doen werk de pil nog steeds of kan ik nog wat anders doen en druf t niet te zeggen tegen ouders of vrienden als je tips heb hoor ik het graag

5 reacties

Hi Gril,

Wat verschrikkelijk dat dit jou overkomen is en dat je al 3 dagen met dit rond moet lopen.

Eén ding moet je weten en dat is dat het niet jouw schuld is.

Het is zijn schuld. Hij had zijn handen thuis moeten houden. Jij hebt duidelijk aangegeven dat je het niet wilde.

Het is niet gek dat je het moeilijk vindt om er over te praten en met wie dan is ook best wel moeilijk.

Daarom zijn er instanties die je kunnen helpen. Zij zijn 24/7 bereikbaar voor hulp.

Je kunt natuurlijk ook met (één van) je ouders erover praten, maar als dat nu nog te moeilijk is, praat dan eerst met de mensen van onderstaande website. Verderop heb ik ook nog een telefoonnummer gezet.

Lees even op de website hoe het werkt:
http://www.alshetjouoverkomt.nl/

Telefoonnummer 0800-0188 Centrum Seksueel Geweld 24/7 bereikbaar
https://www.centrumseksueelgeweld.nl/

Zij kunnen je verder helpen. Probeer echt met hen te praten. Zij hebben de ervaring om je goed te kunnen helpen.

Het is wel verstandig om te vragen hoe dat zit met de pil en eventueel SOA (geslachtsziekten), omdat hij geen condoom heeft gebruikt.

Als je de pil gewoon volgens de gebruiksaanwijzing hebt geslikt, denk ik dat je wel beschermd bent tegen zwangerschap.

Anders is er nog de mogelijkheid voor een morning-afterpil. De meeste moet je innemen binnen 72 uur en die zijn inmiddels voorbij, maar volgens de sense site is er ook een EllaOne pil of een morning-afterspiraal die je binnen 5 dagen kunt nemen:
https://www.sense.info/zwanger/morning-afterpil

Maar beter vraag je ernaar als je die mensen opbelt.
Waarschijnlijk zullen ze er zelf ook wel naar vragen, maar je kunt het altijd zelf even vragen.

Heel veel sterkte.

Groetjes,
M&M’s
Hi Gril,

Geen dank. Graag gedaan.

Heb je er al met iemand over kunnen praten en heeft dat geholpen?

Groetjes,
M&M’s
Aller eerst wat erg dat dit jou is overkomen ik zou het zeker tegen iemand vertellen zoals je ouders en je mentor zodat die jongen die jou dit heeft aangedaan ook gestraft kan worden.
Veel sterkte!!!
Dankje voor de reacties
Wat erg dat dit is gebeurd ga er met iemand over praten want als je zoiets doet moet je naar de gevangenis of een zware taakstraf krijgen.

Reageer