Vraag

Verkracht door theater leraar

  • 24 March 2022
  • 10 reacties
  • 2671 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik was op het toneel en ik had een rol met een jurk en na de les vroeg de meester me achter het podium en zei dat we een rondje zouden lopen en een ijsje gingen halen omdat ik mijn rol goed deed maar inplaats van een ijsje halen gingen we naar het bos hij zei dat hij aan mijn vagina wou likken dus ik zei  :nee! En hij zijn ja en hij deed het toch.  het was 5 uur in de avond en het was toen lente ik wist dat het fout was maar ik vondt het leuk hij ging ook verder hij vroeg elke week om seksuele dingen te doen hij deed heel veel ik ben nu van toneel af en nu zit ik op dansen dus ja. tips om dit te verwerken altijd welkom.

 

 

 

Groetjes….. ik was toen trouwens 13 jaar nu 14

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon wegens onnodige seksuele details)


10 reacties

Weet iemand hiervan? Zo nee, zeg het wel tegen iemand! Het kan je echt helpen als je dat doet. Je kunt ook misschien aangifte doen..?

Reputatie 2
Badge +1

Heb ik al gedaan aangifte maar ze vomden het niet belangrijk genoeg

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Je hebt al aangifte gedaan, maar dat kan je als het goed is nog eens doen. 
https://seksueelmisbruik.info/seksueel-misbruik/aangifte/#:~:text=Slachtoffers%20van%20seksueel%20geweld%20kunnen%20nog%20jaren%20na%20het%20gebeuren,tijd%20om%20aangifte%20te%20doen.

Probeer tenminste nog 1 keer aangifte te doen, want misschien nemen ze je dit keer wel serieus. 

En geef dit aan bij je directeur of directrice, zodat zij ook maatregelen kunnen tegen die leraar. 

Ik wens je in elk geval veel sterkte en succes!
Groetjes, Sano07

https://centrumseksueelgeweld.nl/seksueel-misbruik/

Ga hier chatten of bellen 

 

Wat de theaterleraar deed is seksueel misbruik.  Je zei nee . Maar hij deed het toch . Ik zou (ik weet dat het moeilijk is ) met je ouders hierover praten of mentor als je wilt 

Aangifte moet je doen bij de politie.  Ja de politie. Het is niet oké wat je leraar deed 

politie heeft altijd de verplichting een aangifte van aanranding / verkrachting serieus te nemen dat zijn ze verplicht.

als jet het aandurft ga weer naar het bureau neem ouders mee of een andere volwassene die je vertrouwt en laat je niet wegsturen

En hij krijgt een lange celstraf door seksuele misbruik en volwassen met jeugd sex 

En hij krijgt een lange celstraf door seksuele misbruik en volwassen met jeugd sex 

inclusief misbruik maken van zijn machtspositie als leraar , wordt zwaarder bestraft inderdaad

Ik ben het eens met wat de mensen boven mij gezegd hebben.

Als een leraar jou seksueel misbruikt heeft moet er wat aan gedaan worden want anders stopt het niet. Dan is er best een kans dat hij het bij een volgende leerling weer doet.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal ik heb het gedaan hij zit 4 jaar in de cel eerst had hij ook taakstraf ik zit nu alles te verwerken pet de psycholoog dankjulliewel vaan al de hulp een aan moedeging ik waar deer het erg🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Reputatie 7
Badge +15

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Wat super! En jij(!) hebt het ZELF gedaan! Hartstikke knap….! Veel suc6 bij de psycholoog, jij deed het juiste! 
 

❤️🧡💜Mij_Niet_Gezien 

Reageer