Verkracht?

• 6 november 2016
  • 9 reacties
  • 1054 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Laatst was ik met mijn vriendje bij mij thuis, we zaten op de bank met onze ouders (mijn ouders waren bij zijn ouders op bezoek.) een film te kijken. Ik en mijn vriendje zaten samen onder de dekens een beetje te knuffelen tot hij me in één keer begon te vingeren terwijl ik dit helemaal niet wou en hem dat ook duidelijk had gemaakt! We zaten naast onze ouders! WTF!!
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, heeft hij me verkracht? En moet ik het uitmaken, of moet ik gwn met hem doorgaan? :?

xx GekMeisje11 😛

9 reacties

Als jij het niet wil moet hij het ook niet doen. Misschien moet je het hem nog een keer duidelijk maken. Als hij dan nog doorgaat kun je het uitmaken. Maar de regels van seks zijn duidelijk; je hebt alleen seks als jullie dit beiden willen. Waarschijnlijk was hij het gewoon even vergeten.

groetjes
Seks is altijd genieten toch? Gewoon door gaan met deze jongen. Je kan nog een gezellige tijd met hem gaan hebben.
Als je het niet wilt, moet je het zeggen
Als hij het niet accepteert of als hij het nog een keer doet zou ik inderdaad overschakelen naar uitmaken
Hoi!

Als jij hem had gezegd dat je het niet wou en hij stopte toch niet, dan heeft hij je wel zowat verkracht (dat is mijn mening, misschien denken anderen daar anders over). Als ik een vriendje had en hij deed dat waar mijn ouders en die van hem bij waren zou ik het echt meteen uitmaken, vooral als hij niet stopte als ik hem zei dat ik het niet wou.
Als hij je niet respecteert en als hij te snel gaat, zou ik het uitmaken, voor hij andere dingen doet dat je niet wilt. Als je het zou uitmaken, zeg dan wel waarom, zodat hij niet met een hoop vragen achterblijft.

Groetjes
x
Bedankt voor alle reacties!
Hij heeft zijn excuses aangeboden en me meegenomen naar de bios, ik heb het super gezellig gehad!

xx GekMeisje11
Maar w8 even? Jullie ouders zaten er naast en hebben niks door gehad?? Wataheck? Raar, maar hij heeft het goed gemaakt dus ik bemoei me dr niet meer mee en heb veel plezier samen, en een dingetje voor als je het gaat doen, gebruik een condoom en als je wilt weten woorom lees dan op z'n minst mijn laatste 2 topics!
Als je je hierdoor niet meer veilig bij hem voelt, moet je er misschien over nadenken om het uit te maken. In een relatie moet je je op je gemak voelen bij elkaar en je veilig voelen. Wat hij gedaan heeft kan ook echt niet door de beugel.
als je het lekker vond, doorgaan maar zeggen dat het niet handig is naast jullie ouders.
als je het niet lekker vond moet je het tegen hem zeggen er samen tegen aan kijken
seks is alleen leuk als je het allebei leuk vind.

Reageer