Verdergaan met gewoon een vriend

  • 24 April 2013
  • 17 reacties
  • 1663 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoii,
Een vriend van mij die ik nu een jaar van school ken vroeg aan mij een half jaar geleden of ik hem wou pijpen en hij mij vingeren. Dat was niet doorgegaan.
nu een paar dagen geleden begon hij er weer over en hij had zijn vriendin van een tijdje terug gevingerd in de broek maar dat vond hij kut en zij wilde ook niet echt en ik wel. Hij wil mij nu ook vingeren en dat ik hem pijp enzo.. 
Maar ik twijfel een beetje want ik vind het wel lekker en fijn maar het blijft een klasgenoot die het kan door vertellen..
ik denk niet dat hij doorverteld want hij vind het ook eng Maarja... Kan bullshit zijn

xxxxx

17 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste @anonymous,

Best wel een lastige situatie inderdaad. Het ligt er ook een beetje aan of hij te vertrouwen is. Ik lees dat het een vriend van je is, dus dat is wel een voordeel. Het is alleen wel met dit soort dingen dat er altijd een kans is dat het naar buiten komt. Als ik jou was zou ik dus kijken naar hoe erg hij te vertrouwen is en daar je antwoord op te baseren. Probeer de kans als je die neemt maar dan ook zo klein mogelijk te maken. Je zou bijvoorbeeld ook met hem het erover kunnen hebben en zeggen dat je absoluut niet wilt dat hij het tegen iemand zegt en als hij dat wel gaat doen je het ook niet doet . Hierdoor weet hij ook meteen waar hij aan toe is.

Hopelijk kan je hier iets mee.

Groetjes,
JustMyLovelyAdvice
als jij er een goed gevoel bij hebt moet je het doen toch 😉
Dankjewel je maakt me een beetje minder onzeker :))
joohh, vrienden kunnen gwn seks hebben zonder liefde. Word de vriendschap vaak nog veel hechter door. Gwn lkkr doen waar je zin in hebt ;)
& meer doen het Xxx
Hoi gio & ^_^,
bedankt voor julie hulp ik heb het met de kindertelefoon over gehad en ze zeiden dat het gewoon kan. Dit word een leuk dagje hihi 
Is dat dreigen dan :$$ hij zei het gewoon volgendsmij
Als hij dat zegt al helemaal niet doen! Hij gaat dreigen, dat lijkt me niet zo fijn 😕
De vorige gesprekjes hierover zei hij dat hij zelfmoord zou plegen als ik dat zou vertellen dat wel het er over hebben gehad 
door dat 2e zou ik et niet doen 🙂
En dat hij het doorverteld 😛
De enige twijfel is dat ik spijt kan krijgen maar dan heb ik het wel gezellig gehad 🙂
als jij er over twijfelt moet je het niet doen 😉
Wat bedoel jee :$$ 
Schat in of hij dat zou doen, is er een kans? Niet doen! Dan krijg je spijt
Ja dat wel maar zijn ex is mijn vriendin 😕
als ie het doorverteld kan jij het toch ook doen..

Reageer