Vraag

Verder gaan met vriendin

  • 5 August 2020
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Badge

Hey! Ik ben 13, hoe toon ik aan als ik meer wil dan gewoon knuffelen? En hoe weet/zie ik dat zij dat ook wil?


3 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Probeer haar te knuffelen in bed ofzo, en druk haar goed tegen je.

Heyy @Hyperz 

Zoals @Sharky  al zegt kan je dat idd doen. Ik neem aan dat jullie dus goed bevriend zijn, mocht dit het geval zijn ga ik ervan uit(wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn) dat jullie ook goed met elkaar kunnen praten! Misschien kun je eens aan haar vragen hoe zij erover denkt en/of zij ook verder wilt net als jij dat wilt. Ook zou ik zeggen hoe jij erover denkt!

Ik hoop dat je iets hebt hier aan :)

Rosalie_x

Badge

1 woord: communicatie.

praat met haar. zo weet je zeker dat je vriendin het echt wil. het is misschien wat awkward maar communication is key.  jij bent nog heel jong, en je vriendin wss ook, dus misschien wilt ze het niet. en dat is ok, iedereen heeft zijn eigen tempo met dit soort dingen en je moet haar niet dwingen om iets te doen wat ze niet wilt.

raak haar niet aan op prive plekken als je niet zeker weet of ze dat wel wilt: je moet toestemming hebben anders kan je ‘het verdergaan’ wel helemaal vergeten.

dus… vraag haar of zij het ook wil en raak haar niet aan zonder toestemming !! als ze het niet wil, respecteer haar. niet iedereen heeft behoefte aan dezelfde dingen

cheers

Reageer