Vraag

Verder gaan?

  • 13 April 2018
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Er zit een jongen bij mij op school en laatst heb ik videos van hem gekregen van zijn je weet wel hahaha maar opzich zag hij er goed uit en pff ik heb wel zin in hem klinkt zo raar.. hij wik fotos van mij maar dat heb ik niet gestuurd ik zei wel : we kunnen afspreken dan kun je het zelf zien en hij zij ja wanneer, maar ten eerste ik wil niet gebruikt worden en ten tweede ik wil niet meteen er voor gaan ofzo idk of hij te vertrouwen is, wat hadden jullie gedaan? Ik ken hem wel goed en we zijn beide 15

3 reacties

Ik weet niet wat ik gedaan had als meisje ik ben een jongen en ik had het nu wel gedaan want ik wil wel seks
Hoi!

Naar mijn mening leer je iemand best beter kennen voordat je meer van jezelf toont. Het is goed dat je hierover nadenkt. Jullie zouden eerst kunnen afspreken in het park of in de bioscoop om elkaar beter te leren kennen. Jullie kunnen dan bekijken of het klikt, en of een relatie een mogelijkheid is.

Dat je niet meteen foto's stuurt is ook verstandig van jou. Je weet nooit 100% zeker wat er met die foto gaat gebeuren.

Groetjes
x
Het is in ieder geval niet verstandig naaktfoto's te sturen.
Als jij er niet direct voor wilt gaan, neem dan je tijd.
Spreek eerst gewoon af o.i.d.

Reageer