Velletje blijf op eikel als hij stijf is

  • 21 August 2013
  • 12 reacties
  • 6486 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen 14, en heb een probleempje als mijn penis stijf is zit mijn voorhuid nog op mij eikel is dit normaal op mijn leeftijd en komt dat nog?

12 reacties

ik denk dat als je je echt zorgen maakt je een huisarts kan raadplegen verder zou ik het gwn even afwachten
Dan heb je waarschijnlijk een vernauwde voorhuid, Kan je hem bij het wassen wel helemaal naar achteren krijgen? of lukt dat ook niet?
Heey ik ben ook 14 en heb het zelfde maar ik krijg hem er wel over als hij niet in erectie is maar ik denk dat dit gwn komt omdat ie nog in de groei is...

ik blijf dit topic ook ff volgen succes
Het kan ook een vernauwde voorhuid zijn, dat had ik ook. Daarom ben ik besneden. In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen is dit naar raar of voor joden/moslims. Als je er last van hebt moet je gewoon naar de huisarts gaan, niets aan de hand :)
Dan heb je waarschijnlijk een vernauwde voorhuid, Kan je hem bij het wassen wel helemaal naar achteren krijgen? of lukt dat ook niet?
dat lukt  wel maar dan gaat het weer langzaam terug
ik zou voor de zekerheid even naar de huisarts gaan 🙂
Niet iedere eikel wordt ontbloot bij een erectie. Jij hebt waarschijnlijk gewoon een hele lange voorhuid. Het is dus heel normaal als de voorhuid nog over de eikel zit als de penis stijf is. Je moet pas naar de huisarts als je je voorhuid niet over de eikel kan krijgen of wanneer dit pijn doet. 
Als je onder de douche staat elke keer een beetje proberen, dat heb ik ook gedaan en nu wil het wel.
Gewoon doorzetten dan lukt het wel. Misschien doet het een beetje zeer, maar dit heb ik ook gehad.
Of ga net als joepiedoedel zegt het onder de douche doen. Dat gaat makkelijker.

R1
miss laten besnijden ?
Ik lees trouwens nergens dat de topic-starter een vernauwde voorhuid heeft. Alleen dat zijn voorhuid over de eikel blijft wanneer de penis stijf is. En zoals ik al zei: dan is je voorhuid gewoon lang. Heel veel jongens hebben dat.

Zolang de topic-starter zijn voorhuid over zijn eikel kan doen bij een erectie zonder dat dit pijn doet dan is er niets aan de hand. 
Heyyy, ik heb hetzelfde. als ie slap is kan ie er pijnloos overheen. maar als ie stijf is doet het pijn als ik hem eroverheen wil doen. en durf nie naar me ouders te gaan of huisarts

Reageer