Vraag

Veel meiden in de klas

  • 17 October 2019
  • 4 reacties
  • 491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik zit nu in een klas met veel meer meiden dan jongens. Dus ik moet  veel met meiden omgaan maar ik heb er nogal problemen mee om mij met hun te kunnen mengen. Een meisje tips om me met hun te kunnen mengen? En wat soort seksuele grappen kan ik maken of gaat seksuele vragen überhaupt te ver?

 

Bedankt XoXoX


4 reacties

Hoi!

Nou ik ben geen meisje maar wou alleen even mijn eigen mening geven over dat laatste deel. Dat lijkt mij persoonlijk verre van een goed plan, ik denk dat ze je nogal raar aan zullen kijken. Met meer meisjes in de klas zitten hoeft overigens niet iets negatiefs te zijn, maak er een leuk jaar van!

Groetjes!

Badge +2

@Smooth boy 15 ,

Ik ben begonnen aan een nieuwe opleiding en ik zit in de klas met bijna alleen maar meiden.

Dat vind ik nog heel erg wennen maar het went sneller dan je ooit zult denken!

Groetjes,

Anoniempje5006

 

En wat soort seksuele grappen kan ik maken of gaat seksuele vragen überhaupt te ver?

Dat ligt eraan wat voor meiden je in je klas hebt maar over het algemeen is nephew niet een heel goed idee.

 

Reputatie 2
Badge +1

Je went er snel genoeg aan, ik heb het ook...

Maak niet teveel seksuele grappen aan het begin. Als je ze beter kent kan je inschatten wie er tegen kan. Over het algemeen zijn pubermeisjes vrij gevoelig, beetje opletten ;)

 

Succes

Reageer