Vraag

vannaf wanneer mag je seks hebben

  • 10 December 2018
  • 5 reacties
  • 372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben 12 jaar oud en heb nijgingen naar sex maar vannaf hoe oud mag je dan sexxen

ps als dit mag op deze leeftijd hoe kom je dan eigenlijk aan een condoom want ik heb ver dit topic gelezen en ze zijden dat je wel een condoom moest gebruiken
(even voor de duidelijkheid ik ben geen viezerik ofzo 😁😑


en trouwens kunnen jullie snel reageren

5 reacties

Je kunt al sex hebben met iemand vanaf 13 jaar als beide het er mee eens zijn en je kunt condooms halen bij bvb een kruidvat gewoon naar binnen lopen en kopen wat boeit je indentiteit veilig sex gaat voor
hallo window_waker ik zou als iemand achter de balie je heel raar aankijken als een jongen van 13 aan je vraagt ''hallo meneer mag ik een condoom alsjeblieft'' dus ik hoop dat je snapt nat ik dat eigenlijk niet durf
Badge
je kan ook zeggen dat het voor de condoom challanche is
hallo window_waker ik zou als iemand achter de balie je heel raar aankijken als een jongen van 13 aan je vraagt ''hallo meneer mag ik een condoom alsjeblieft'' dus ik hoop dat je snapt nat ik dat eigenlijk niet durf
Snap ik helemaal maar als je het niet durft kom je er ook niet over heen ja je kan liegen dat het voor een challange is maar das ook vreemd het is beter dat je veilig sex hebt dan dat je een std (soa) of een baby krijgt
Dankjulliewel voor de antwoorden en fijne avond

Reageer