Vraag

vanalles: vaak vingeren, en geaardheid

  • 9 June 2021
  • 2 reacties
  • 395 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heehee,

 

Ik ben een meisje van 16 jaar . 
Ik heb een aantal vragen en ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen:

 

  1. is vaak vingeren normaal? Ik ben de laatste tijd echt heel geil en ik vinger bijna iedere dag terwijl ik dat eerst helemaal niet had. Ook heb ik echt vaak zin in seks/ zoenen . Is dit normaal en hebben meerdere op mijn leeftijd dit??
  1. en ik twijfel heel erg over mijn seksualiteit, het ene moment heb ik echt zin om met een meisje te zoenen en heb ik echt het gevoel dat ik bi ben, en het andere moment denk ik weer alleen maar aan jongens . Dus ik weet niet of dit hoort bij de puberteit of dat ik stiekem toch bi ben…

 


2 reacties

Heyy

 

Ja hoor het is heel normaal dat je zin hebt in seks en vingert op je leeftijd en je bent niet de enige! Je bent volop aan het puberen en aan het ontwikkelen. Je raakt door alle hormonen die vrijkomen in je lichaam erg geïnteresseerd in hoe je lichaam werkt en in hoe seks werkt. Dat is niks raars!

 

Ook twijfels over je seksualiteit horen bij de pubertijd. Neem rustig de tijd om te experimenteren.. Op een gegeven moment zal je er achter komen wat je voorkeur is. Echter maakt het ook niet uit wat je seksuele voorkeur is zolang jij maar jezelf bent en gelukkig bent is alles prima👍🏻
 

Groetjes van mij!

Reputatie 4
Badge +3

 

 

  1. ja ik ben 14 en ik heb het ook. Vingeren is echt lekker 
  1. je hooft je niet in dat soort hokjes te stopen. Maar als ik dit lees denk ik aan bi.

 

 

Reageer