Vanaf welke leeftijd mag seks?

  • 17 March 2015
  • 15 reacties
  • 4719 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wil graag seks maar op welke leeftijd mag dat

15 reacties

er is geen vaste leeftijd je mag zelf weten wanneer je er klaar voor bent maar ik zou wel aan je ouders vragen wat ze er van vinden
Waarom wil je het?
Het mag vanaf je 18e geloof ik. Denk alsjeblieft na voor je ergens aan begint. ''zelf wil ik het NOOIT!'' 

Gr.Rosa17
Waarom zou je nooit seks willen hebben? lijkt me heerlijk...
Mastubeer je dan ook niet?
voor de de wet moet je dacht ik 16+ zijn maar inprincipe als jij eerder wil en de ander ook word er geen probleem van gemaakt
Er is geen vaste leeftijd of zoiets daarvoor.

Laat me je wel duidelijk maken dat er tussen onze leeftijden een kleine 4 jaar zit en ik kan je verzekeren dat het nog een lange weg te gaan zal zijn om je eerste keer te hebben. Sorry man.
Badge +2
WANNEER IS SEKS STRAFBAAR?
Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk).

Met vriendelijke groet,
Lida van de Kindertelefoon

http://www.vraaghetdepolitie.nl/sf.mcgi?779
Even een kleine toevoeging.

Gemiddelde leeftijd van ''De eerste keer'' is 17 jaar.

Greetzz
ik heb gehoord 16 en mastrubatie 12
Masturberen mag altijd hoor. En wanneer je voor het eerst seks wil is ook een eigen mening. Ik zit zo rond de 16, 17 jaar te denken.
Ik werd ontmaagd op mijn 13de en het was heerlijk ik zou er geen leeftijd op plakken 
Het maakt niet echt uit op mijn eerste keer was op mijn 10de het was heerlijk nooit spijt van gehad maar je moet het wel willen natuurlijk en ik zou er dus ook geen leeftijd op plakken
ik heb gehoord 16 en mastrubatie 12

voor masturberen is geen leeftijd
ik wil graag seks maar op welke leeftijd mag dat

het gemiddelde leeftijd wat vaak gebeurt is op je 14de
vanaf je vijftiende ten vroegste

Reageer