Vraag

Vanaf wanneer werkt een zwangerschapstest

  • 7 April 2019
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb onveilige seks gehad en voor de zekerheid een zwangerschapstest gekocht samen met een vriendin. Wanneer kun je deze doen? Toen ik het onveilig deed was het 4 dagen geleden en was ik al een klein beetje ongesteld en nu nogsteeds beetje.

4 reacties

Hey!

Ik vind het al heel verstandig van je om een zwangerschapstest te kopen.
Ik denk dat je er best iets van enkele weken mee wacht, maar ben dit ook helemaal niet zeker. Staat er niets van info over op de verpakking? Sommige testen zijn namelijk gevoeliger dan anderen.
Hier vind je er goede info over.
Ik weet niet hoe de jouwe is, maar hoe langer je menstruatiecyclus, hoe minder kans je hebt op bevruchting tijdens je menstruatie.

Groetjes
Lot
Ik heb de test van clearblue snelle detectie. Ik zal inderdaad voor het beste resultaat moeten wachten tot ongeveer 3 mei (28 dagen na 5 april de dag dat ik begon te menstrueren) verder is mijn volledige cyclus 28 dagen. Deze test is het beste om te doen vanaf de dag dat je zou beginnen met menstrueren staat er.
Ik denk dat je er dan het beste aan doet wat geduld te beoefenen en effextief tot dan te wachten, anders heeft het geen zin.
Zal ik doen, bedankt!

Reageer