Vannacht in mijn pyjamabroek plassen

  • 3 January 2021
  • 16 reacties
  • 1994 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heyyy

 

ik heb een vraagje! Ik ben van plan om ontzettend veel te gaan drinken. Dan in slaap vallen en dat ik dan super nodig moet plassen dan wil ik het nog langer ophouden tot ik het niet meer kan!!! Ik ga het doen in mijn donkerblauwe pyjama broek. Heeft iemand tips ofzo bijvoorbeeld hoe ik het beter kan doen en welke houding ik moet aannemen? en wie vindt dit ook lekker!

 

 

Groetjess


16 reacties

hoezo wil je zo graag je plas ophouden?

Ehm, oke. Kweetniet hoe je dat vervolgens doet met je vieze bed. 

Wel andere ding:

Als je je urine heel lang op houd, zon 2 tot 3 dagen, maar dan moet je ook heel veel drinken. Kan je blaas knappen. 

Als je je plas gwn 2 dagen ophoud is er dus niks aan de hand, maar kijk uit dat je niet te ver gaat met dit experiment.

 

Ik wil je hier niet bang mee maken, want dit gebeurd eigenlijk nooit. Maar dan weet je er in elk geval van.

 

Groetjes, 

 

Ik denk dat het niet zo handig is om in je broek te plassen

hee! dat kan je beter niet doen ivm je bed etc, wat je wel kan doen ( als je het echt wil, is pyjamadag, en als je voelt dat je moet plassen, naar je bed ofs) heel veel drinken is nooit handig, ophouden helemaal niet!

 

just here to help 

Badge +1

Zodat je ouders het kunnen opruimen

wist je dat urine drinken kei gezond is

plas dus in je eigen mond voor vitamine c d en q

 

wist je dat urine drinken kei gezond is

Lijkt me niet dat urine nou echt zo gezond is. Als het goed is bestaat je urine voor het grootste gedeelte uit afvalstoffen die zo je lichaam verlaten.

Badge +1

nee is goed zag ik op youtube

#urineisgezond #plasjerot

 

 

Zitten dus vitamines in die je hergebruikt ofzo

van youtube gezien

Reputatie 1
Badge


Hmmm, inderdaat je hebt gelijk, er zitten veel vitamines in urine, however, het grootste deel van urine na water is urea wat niet perse gezond is, ook is urine erg zuur en dus is slecht voor je tanden. Daarbovenop smaakt het ook erg vies dus ik zou het niet drinken als ik jouw was, het meeste wat je lichaam echt uit urine kan halen is overgebleven zouten.

Reputatie 1
Badge

Ik snap niet helemaal waarom je dit zou doen maar veel plijzier! Ik hoop dat het fijn voelt.

 

Als je met drinken alcohol bedoelt, kies geen bier, ik heb een keer veel te veel bier gedronken en was de hele nacht dronken en kotsmisselijk.

wist je dat urine drinken kei gezond is

 

Urine drinken is niet perse keigezond. Het is ook niet perse gevaarlijk, maar het heeft ook geen enkel nut om te doen.

Als je het teveel doet kan het wel gevaarlijk zijn, door de afvalstoffen die in je urine zitten. Daarom wordt vaak gezegd dat je het eerst moet koken.

Als je op internet zoekt zijn de mening verdeeld over of het wel of niet gezond is en gevaarlijk. Je kunt bijvoorbeeld dit artikel eens lezen: https://www.ze.nl/artikel/210544-is-urine-drinken-gezond

Badge

hey ik zag deze topic en ik ben benieuwd of je het gedaan hebt @Girllpower 

ik zou het zelf niet doen maar ieder zijn ding:wink:

Badge +1

Hoi girllpower,

Misschien kan je een timer zetten dat je 1 á 2 uur voor dat je gaat slapen om het halfuur 2 glazen water te drinken, dan moet je daarna automatisch plassen!

groetjes Josephine222

Reputatie 1
Badge +1

hoi hoi

ik vind dit persoonlijk heel onrespektvol voor mensen dat nog in hun bed plassen.dit is namelijk niet leuk als je nog met een pamper aan slaapt en dit te lezen.  Maar als jij het geil vind laa ik je doen. weet wel dat als je dit tegen iemand zegt dat 12 is en nog steeds met een pamper aan slaapt niet heel leuk is

ja ik slaap nog steeds met een pamper aan en ik ben 12 en ik heb een soort nier probleem ze werken te veel en dat is deels erfelijk bepaald. ik doe mijn best

Reputatie 7
Badge +7

wist je dat urine drinken kei gezond is

Lijkt me niet dat urine nou echt zo gezond is. Als het goed is bestaat je urine voor het grootste gedeelte uit afvalstoffen die zo je lichaam verlaten.

Beide. Urine draagt bacterie en waarschijnlijk ook veel goeds. Waarom denk je dat mest word gebruikt voor planten?

 

nee is goed zag ik op youtube

#urineisgezond #plasjerot

 

 

Zitten dus vitamines in die je hergebruikt ofzo

van youtube gezien

Niet alles op internet vertrouwen he👍🏻💅

Heyy,

Door je plas op te houden als je echt echt moet, heb je zon 2-3 uur voordat je urine terug je nieren in loopt en je een slangetje in je buik krijgt en in een zakje moet plassen. Ook heb je serieuze gevaren zoals het scheuren van je blaas, als dit gebeurd zullen je hele ingewanden zich vullen met urine en zul je flink snel geopereerd moeten worden voordat je overlijd. 

Er is een hele goede reden dat je lichaam aangeeft dat ie iets kwijt moet, ga dit niet expres onderdrukken. 

Ik merk de laatste tijd heel veel topics over plassen en shit, sure ga je gang maar niet op deze manier.. na mijn idee kun je t beter op plassen onder de douche houden als je iets spannends erachter zoekt.

Hoop dat je t niet vaker gaat doen mrja, succes

Reageer